י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בטקס הפרידה

מנכ"ל האוצר לשעבר מתח ביקורת, סגנית השר תקפה

טקס הפרידה מהכלכלנית הראשית במשרד האוצר הפך למתוח אחרי שמנכ"ל משרד האוצר לשעבר מתח ביקורת מרומזת על בכירי המשרד. בלינקוב: "קולך המקצועי נשמע, רועם יותר ברקע שתיקת הכבשים". וולדיגר בתגובה: "לא יכול להיות שהאיש הזה יזלזל ככה באנשי מקצוע"

מנכ"ל האוצר לשעבר מתח ביקורת, סגנית השר תקפה
רם בלינקוב צילום: פלאש 90

טקס הפרידה מהכלכלנית הראשית במשרד האוצר שירה גרינברג שהתקיים היום (ראשון) הפך לאירוע מתוח אחרי שמנכ"ל משרד האוצר לשעבר רם בלינקוב מתח ביקורת מרומזת על בכירי המשרד בטקס שהתקיים בנוכחותם.

על פי דיווח בכאן חדשות, בלינקוב אמר: "לא מפליא אותי שקולה המקצועי של שירה נשמע בימים אלו. והוא רועם יותר על רקע שתיקת הכבשים". סגנית שר האוצר מיכל וולדיגר עזבה את החדר במחאה ואמרה: "לא יכול להיות שהאיש הזה יזלזל ככה באנשי מקצוע שנותנים כאן את הנשמה". 

בלניקוב המשיך לבקר בנאומו ואמר: "שירה, את פשוט אישה חכמה. אולי שכחו כאן במדינה, שחלק ממנהיגיה מקדשים את הבערות, שחוכמה היא אופציה טובה. שארגונים זקוקים למנהלים טובים ומוכשרים, ושאם ינהלו אותם אנשים לא מוכשרים אז הם ייכשלו".

בלינקוב הוסיף: "כן. זה נוגע להרבה מינויים שמתרחשים לאחרונה ולהרבה הדחות וניסיונות הדחה מקוממים. האופציה של מינוי אנשים מוכשרים וחכמים מאפשרת קבלת החלטות נכונה וטובה, החלטות שטובות למשק. שטובות לאזרחים. לא בהכרח מתאימות למנהיגים".

משרד האוצר מיכל וולדיגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד