כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"אני לא נגד יהודים"

אנטישמית התנפלה בצעקות על החרדים: "אתם משתלטים על השכונה"

אנטישמיות מחליאה ברחובות לונדון. חרדי משכונת סטמפורד היל חטף צעקות במשך 2 דקות מאישה שלגמה כוס תה בבית קפה מקומי בשכונת טוטנהאם. הגברת התלוננה על כך שהחרדים קונים דירות בשכונה

אנטישמית התנפלה בצעקות על החרדים: "אתם משתלטים על השכונה"
מתנדבי השומרים בלונדון צילום: ארגון השומרים בסטמפורד היל

ארגון השומרים של סטמפורד היל בלונדון, פרסם תיעוד מטריד מאד, בו נראית אישה אנטישמית מתנפלת בצעקות על חרדי מסטמפורד היל שהגיע לשכונת טוטנהאם. בין לגימה ללגימה של תה בריטי, הגברת שחררה ביטויים אנטישמיים תוך שהיא מתעקשת שהיא אינה אנטישמית.

היא צעקה לעברו: "זאת המדינה שלי, זה לא ישראל פה, אתה יכול להיות ציוני בכל מקום אחר בעולם, אני לא נגד יהודים, אני נגד ציונים, הם באים לפה ומשתלטים על שכונת טוטנהאם כפי שעשו בשכונות אחרות".

בתיעוד נראה גבר לא חרדי שמגן על החרדי מול הצעקות האנטישמיות של הגברת, והיא אומרת לו "אני אגיד מה שבא לי, זאת המדינה שלי, אתה לא רצוי פה, אתה לא יכול לבוא לטוטנהאם ולהשתלט על השכונה, אתה לא רצוי פה, תחזור לשכונה שלך, אל תבוא לפה".

היא המשיכה בצעקות: "על עוד איזה שכונות אתם מתכוונים להשתלט, אל תחשוב שלא שמעתי סיפורים, אתם הולכים למשפחות (לא יהודיות) ושואלים אותן אם הן רוצות למכור את הבית, אתם משלמים להן כדי שיעזבו את השכונות, חברות שלי אמרו לי מה עשיתם בסטמפורד היל, אני מכירה את ההיסטוריה של סטמפורד היל לפני שאתם השתלטתם על השכונה".

הצעקות המשיכו: "אני יותר אינטליגנטית ממה שאתה יכול לחשוב, ואתם לא תצליחו עלי, אני לא אנטישמית, אני לא נגד יהודים, ואני לא אנטי ציונית, אני נגד ההשתלטות שלכם על השכונה".

סטמפורד היל לונדון אנטישמיות בבריטניה ארגון השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד