כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אימה בשכונה החרדית

רוכב אופנוע שנפגע בתאונה איים על נהגת עם סכין קצבים ופגע ברכבה

רוכב אופנוע שנפגע מנהגת שביצעה פניית פרסה, צרח עליה לעיני העוברים והשבים | כמה דקות לאחר שעזב את הזירה הוא שב אליה כשבידו סכין גדולה וניקב את צמיגי רכבה

תאונת אופנוע. אילוסטרציה
תאונת אופנוע. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רגעי אימה עברו בשעות הערב (ראשון) על עוברי אורח בשכונת הר נוף בירושלים, זאת לאחר שנהגת שביצעה פניית פרסה במקום מותר במרכז המסחרי ברחוב שאולזון בשכונה, לא שמה לב ופגעה ברוכב אופנוע, שנפצע קל ונחבל בראשו. 

הנהגת, אישה בשנות ה-70 לחייה, יצאה מהרכב בבהלה במטרה לוודא את מצבו של הרוכב ולראות באם נדרש פינוי רפואי. תוך כדי שהיא משוחחת עם גורמי ההצלה, רוכב האופנוע קם לעברה תוך שהוא מאיים עליה בשאגות מחרישות אוזניים וקללות נזעמות.

בהמשך, הוא עזב את המקום, אך לאחר כשתי דקות, הוא שב כשבידו סכין קצבים גדולה ולתדהמת עשרות הצופים, ביניהם גורמי ההצלה שהספיקו להגיע לזירה, הוא ניקב את צמיגי רכבה תוך שהוא מאיים על הנהגת המבוגרת שהוא יגיע אליה וימצא אותה.

"כשהוא קם מהכביש הוא פשוט שאג על הנהגת המסכנה שבסה"כ לא ראתה אותו", מספרת ל'בחדרי חרדים' עוברת אורח שחלפה במקום שניות לאחר שהרוכב נפגע ונפל, "הצעקות שלו היו מחרידות. 'אני אגיע אליך' 'את צריכה להתחיל לפחד' ועוד ועוד. לאחר מכן הסכין שהופיע עימה היתה ענקית והחשש היה שהוא ינסה לפגוע בנהגת האומלה. גם החובשים שהיו במקום לא הצליחו לעצור אותו מלכלות את זעמו בצמיגי הרכב".

אופנוע שכונת הר נוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד