י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חשיפת לייבל'ה: משה גלסנר vs אבי מימרן

לייבל'ה מכה שוב: מגיש המהדורה המרכזית החדש של 'קול ברמה' - הפרשן הותיק משה גלסנר מ'קול חי'

חשיפת לייבל'ה: משה גלסנר vs אבי מימרן

כדרכו מפעם לפעם, לחשוף את זהותם של מגישי מהדורות מרכזיות ודרכם הפתלתלה בתקשורת, גם היום, אך התאושש לייבל'ה מיום כיפור, וטרם הספיק לפתוח בהקמת הסוכה ובכתיבת המהדורה השבועית, הוא התבשר כרעם בקול ברמה על המגיש החדש/ישן של המהדורה המרכזית.

ובכן, קבלו אותו, משה גלסנר, הפרשן המוכר והותיק, שכבר התנסה בהגשת מהדורות מרכזיות בקול חי, עושה את הדרך ההפוכה מעמיתו וידידו אבי מימרן, ונוחת במשבצת הנחשקת של הגשת המהדורה המרכזית של 'קול ברמה'.

גלסנר, שהתראיין לאחרונה למגזין 'בחדרי חרדים', נודע בשל יכולותיו לנווט מרואיינים, כשרונו המתמטי הייחודי לחישוב מנדטים ושליטתו בנבכי הפוליטיקה הפנים חרדית הסבוכה משהו.

את קולו ברמה תזכו לשמוע מיד אחרי החגים...

בהודעה הרשמית מ'קול ברמה' נמסר בשם משה גלסנר: "אני גאה להצטרף לחטיבת החדשות והאקטואליה של רדיו קול ברמה , אני רואה בבחירתי כבוד גדול ואתגר מקצועי מהמעלה הראשונה. בכוונתי להוביל את מהדורת האקטואליה לפסגות מקצועיות וקביעת סדר יום ציבורי. ברצוני להודות לתחנת הרדיו "קול חי" שהייתה ביתי החם בשנים האחרונות, למנכ"ל הרדיו אבי רוזן, למנהל התוכניות, בצלאל קאהן ולעורכת האקטואליה הגב' אסתי פלד שתרמו רבות להצלחתי המקצועית".

עו"ד אריאל דרעי מנכ"ל התחנה מסר: "רדיו קול ברמה מוביל כיום מול מתחריו בכל פרמטר מקצועי ובמיוחד בכל הנוגע לשידורי האקטואליה והחדשות. כניסתו של גלסנר כמגיש המהדורה המרכזית עולה בקנה אחד עם כוונת התחנה לשמור על מעמדה כגוף עיתונאי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר".

גלסנר. צילום ארכיוןצילום: גלסנר. צילום ארכיון
גלסנר. צילום ארכיון

גלסנר הגשה מימרן מהדורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד