כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הדרישה של האם מהמדינה

שלום רוטבן שחזר מירדן: "זה הרגע הכי מאושר שיכול להיות"

הצעיר הישראלי שחזר לביתו בקרית מלאכי אחרי שנתיים בהן נחשב נעדר ושהה בירדן בתקופה האחרונה, אמר לאחר החזרה: "חזרתי הביתה זה הדבר הכי מאושר ומשמח". אימו דרשה מהמדינה: "תכירו בפוסט טראומה שלו, תתנו לי את הכלים הכי טובים לטפל בו"

שלום רוטבן שחזר מירדן: "זה הרגע הכי מאושר שיכול להיות"
שלום רוטבן צילום: מתוך שידורי כאן 11

שלום רוטבן, תושב קריית מלאכי בן 27 שנעדר בשנתיים האחרונות וחזר לישראל ערב חג השבועות מירדן, דיבר על החזרה הביתה. רוטבן, שסובל מפוסט טראומה קשה לאחר שרקטה פגעה סמוך לביתו וראה את חבריו נהרגים, אותר במקרה ברחובות עמאן שבירדן והועבר לבית חולים פסיכיאטרי, שם זיהו אותו ערבים ישראלים וקישרו אותו אל משפחתו.

בראיון לחדשות 12 סיפר רוטבן: "זה הרגע הכי מאושר שיכול להיות, מרגש לחזור הביתה. אני שמח שאני עם המשפחה וההורים".

"זה היה רגע מרגש כשהייתי בבית החולים ומצאו את אימא שלי. זה הרגע הכי מאושר כשחזרתי הביתה בריא ושלם. מרגש להיות עם המשפחה, ליהנות עם ההורים, לחזור הביתה. זה הדבר הכי מרגש שיכול להיות".

עוד אמר לחדשות 12: "אני בפוסט טראומה, הייתי כמה חודשים בלי ההורים, בלי משפחה. מזל שבזכות האחים והאחיות מצאנו את המשפחה. חזרתי הביתה, זה הדבר הכי מאושר ומשמח שיכול להיות" אמר.

רוטבן נצפה במקרה על ידי אזרחים ירדנים לפני כחודש כשהוא צועד על כביש סמוך לבירת ירדן, עמאן. האזרחים, שחשבו שהוא מעורער בנפשו, לקחו אותו לבית חולים לחולי נפש, שם אח מוסמך דיב אלטלקאת, הבין שמדובר בישראלי, הצליח ליצור קשר עם משפחתו ועדכן אותם על מציאתו.

מרים, אימו של שלום, אמרה לחדשות 12: "קודם כל תודה לקב"ה שהבן שלי הגיע. אני דורשת שיכירו בפוסט טראומה שלו ושייתנו לי את הכלים הכי טובים בשביל לשנות את המצב הזה ולטפל בו ברכיבה על סוסים, ריפוי בעיסוק, חונך, שיחות וכל מיני דברים".

שלום רוטבן ירדן פוסט טראומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד