כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
פעיל השמאל נגד הזרם

פרצוף המחאה נחשף: "מדובר בכישלון מוחלט"

פעיל השמאל אלדד יניב שהולך נגד הזרם ותוקף את המחאות נגד הממשלה שנמשכים כבר חמישה חודשים. לדבריו: "חשבתי שזה חוסר הכרה בתוצאות הבחירות. זה עשרות מיליוני שקלים שהושקעו כאן ומבחינתם מדובר בכישלון מוחלט כי המטרה היתה להפיל את נתניהו"

פרצוף המחאה נחשף: "מדובר בכישלון מוחלט"
המחאה בקפלן צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

פרצוף המחאה נחשף - פעיל השמאל אלדד יניב שלא לוקח חלק במחאות נגד הממשלה ומופיע רבות בערוצי הימין בחודשים האחרונים טוען: "אני מכיר את ההתארגנויות האלה מלפני הבחירות, התנגדתי להן כי חשבתי שזה חוסר הכרה בתוצאות הבחירות. זה עשרות מיליוני שקלים שהושקעו כאן ומבחינתם מדובר בכישלון מוחלט כי המטרה היתה להפיל את נתניהו". כך אמר בראיון לרדיו 'גלי ישראל'.

המגיש יעקב ברדוגו שאל את יניב: "נראה ממך סדרה נוספת של סרטונים על שחיתויות?" והוא השיב: "ברגע שאוכל להוציא אני אוציא. חושב שמה שקורה כאן כרגע בחודשים האחרונים זה לא רק עשרות המיליונים האלה שהושקעו, אלא העובדה שיש כאן חבורה של אנשים מאוד חזקים בעוצמה שלהם להשפיע על כלי התקשורת ועל הפרסום של כלי התקשורת".

אלדד יניב. (צילום מסך)

עוד הוסיף ואמר אלדד יניב: "הקבוצות האלה מחזיקות שליטה על כלי התקשורת באופן כזה שהם בעצם קובעים את המחירים של הפרסום, זה לא רק רייטינג. הם גם יכולים לממן ערוצים שהרייטינג שלהם מאוד דעך בחודשים האחרונים... ועדיין לשלם להם כאילו זה הימים הגדולים שלהם. מה שקורה באולפנים זה לא דבר שקורה סתם".

ברדוגו תהה האם "זו לא שחיתות מה שאתה מתאר כרגע?" ויניב שמחזיק בתואר עורך דין השיב: "בדיוק על זה דיברתי במשך שנים על הסכנה של הון-שלטון-עיתון".

אלדד יניב הרפורמה המשפטית יעקב ברדוגו גלי ישראל מפגיני שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד