כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

לא מבזבזים זמן: האזינו לקמפיין מקורי

מגזין 'זמן' גייס 20 מנכ"לי חברות שתרמו את קולם לקמפיין ייחודי ברדיו 'קול חי' עבור המגזין • האזינו

לא מבזבזים זמן: האזינו לקמפיין מקורי

בקמפיין ייחודי שהעלה היום מגזין "זמן" ברדיו קול חי תחת הכותרת "זמן לאחל חג שמח", הצטרפו קרוב ל-20 מנכ"לים מהחברות המובילות במשק לקמפיין ייחודי וחדשני, בו הם מאחלים ללקוחותיהם ולכל בית ישראל חג שמח.

מנכ"לי של החברות נענו ברצון ליוזמה הייחודית והם הוקלטו במיחוד לקמפיין, כאשר כל מנכ"ל שילב בברכתו גם את הערכים של החברה בראשה הוא עומד. בין המנכ"לים שהצטרפו ליוזמה ניתן לשמוע את מנכ"ל אל על, קוקה קולה, מרכנתיל, טרה, תדיראן גרופ, ויזה כאל, אקה נדל"ן, סטארקיסט, קופ"ח לאומית, פאג"י, רשת אור החיים, רולקס ישראל ועוד.



ייחודיותו של הקמפיין הינו בכך שהחברות מצטרפות למהלך שיווקי שמעלה מגזין "זמן" לרדיו, החיבור בין החברות המובילות במשק לבין מגזין "זמן" ממצב אותו בשורה הראשונה של המגזינים, מגזין חודש תשרי שזה עתה הופץ למנויים ובחנויות הינו מגזין מורחב לכבוד חודש תשרי, הכתבות בו מרתקות כרגיל ובנוסף יש בו פרויקט מיוחד בתחום הנדל"ן אליו הצטרפו חברות הנדל"ן המובילות הבונות במגזר החרדי. כמו"כ למגזין מצורף שי מיוחד למנויים ולקוראים.



מו"ל מגזין "זמן", הרב מנדל ווגשל, העושה בימים אלה בארץ, אומר כי הוא מרוצה מאוד מההתקדמות של מגזין "זמן" בחודשים האחרונים ומהאמון שרוכשים לו גם עשרות אלפי הקוראים וגם החברות המובילות במשק, הוא מציין כי החיבור של המנכלי"ם לקמפיין רק מוכיל עד כמה מגזין "זמן" מוערך בקרב החברות ומנהליהן.
קמפיין ;זמן איחולים חברות משק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד