ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ברקע המתיחות הגוברת

דיווח איראני: נעצרה חוליית טרור הקשורה לישראל

באיראן מדווחים כי 14 חברים ב"צוות טרור" הקשור לישראל נעצרו בצפון מערב איראן. איראן מודיעה מעת לעת על מעצרם של אנשים שלדבריה מרגלים למען מדינות זרות

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

14 חברים ב"צוות טרור" הקשור לישראל נעצרו בצפון מערב איראן, כך מסר גורם מטעם מערכת המשפט של איראן לתקשורת האיראני מבלי לספק פרטים נוספים. "14 חברים הקשורים לישראל נעצרו בזמן שניסו לרצוח אנשים שונים" כך דיווחה סוכנות הידיעות האיראנית תסנים.

הדיווח על המעצר מגיע שבועיים לאחר ששר המודיעין של איראן "חשף" כי קבוצת "טרוריסטים" הקשורה לישראל נעצרה בגבולה המערבי של המדינה. "קבוצת טרור הקשורה למשטר הציוני, שנכנסה למדינה מהגבול המערבי, נעצרה", אמר השר איסמעיל חטיב ב-21 במאי, כך לפי האתר האיראני Nornews.

ההודעה מגיעה על רקע המתיחות הגוברת בין איראן וישראל על רקע תוכנית הגרעין של טהראן. יש לציין כי שר המודיעין לא סיפק פרטים על העצורים. בינואר האחרון הודיע ​​משרד הביטחון האיראני על מעצרם של שתי חוליות אותן האשים ב"ריגול" למען ישראל, גם אז לא פורסמו פרטים על העצורים.

ראוי לציין כי איראן מודיעה מעת לעת על מעצרם של אנשים שלדבריה מרגלים למען מדינות זרות, כולל ארה"ב וישראל, אם כי היא אינה מספקת ראיות התומכות בהאשמות מסוג זה.

איראן מרגלים ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד