כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

סיור חיילים בבני ברק הסתיים באלימות • צפו

פרעות החרד"קים חוזרות: קבוצה של כעשרים קציני צה"ל סיירו בלב בני-ברק, סמוך לבית הכנסת 'איצקוביץ' • בני ישיבות קראו לעברם 'חרדקי"ם החוצה' • עוברי אורח התערבו וכמה מהם היכו את המוחים והתפתחה במקום תגרה אלימה • הקצינים עזבו את המקום ללא שנגרם להם כל נזק • עד ראייה: "אין הכרת תודה להקרבה של החיילים?"

צילום: שאול קרויזר
צילום: שאול קרויזר


תקיפות החרד"קים חוזרות. הערב (א'), סמוך לשעה 19:00 הותקפו חיילי צה"ל סמוך לבית הכנסת איצקוביץ' ברחוב הרב ש"ך בבני ברק.

קבוצה של כ-20 קציני פיקוד העורף, ערכו סיור בבני-ברק, הותקפו על ידי מתפללים מבית הכנסת 'איצקוביץ'. בקריאות 'חרדקים' והותקפו.

שאול קרויזר, עד ראייה למתרחש, סיפר ל'בחדרי חרדים': "כ-20 חיילים, בהם חרדים, חילונים ונשים, חלפו סמוך לבית הכנסת, ככל הנראה במסגרת סיור.

"כמה צעירים, ככל הנראה מהפלג הירושלמי, החלו לצעוק לעברם 'חרדקים, חרדקים'. החיילים לא נותרו חייבים והשיבו אף הם בצעקות".

לא חלף זמן רב, וכמה צופים מהצד, שאינם חיילים התערבו לטובת החיילים. "הצעירים לא הסתפקו בהשתקת המוחים אלא תקפו אותם באלימות והשכיבו אותם על המדרכה, כפי שניתן לראות בסרטון שתיעדתי, עד שהבחינו בי והורו אותי להפסיק לצלם".

"בושה שזמן קצר לאחר שחיילים מפיקוד העורף סיכנו את נפשם בהגנה על חיי תושבי הארץ הם מקבלים כזו קבלת פנים", אמר אחד מעדי הראיה שהיסה את המוחים. "האם כאשר חלילה תפרוץ שוב מלחמה האם פה בבני ברק לא ירצו שתהיה הגנה כיפת ברזל או אזעקה של פיקוד העורף? אין מינימום של הכרת הטוב, לכן התקוממתי", הסביר. "עם זאת", הוסיף, "לא היה מקום לאלימות".

חיילים צהל איצקוביץ חרדקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד