כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
אסון במסיבת יום הולדת

איש כוחות הביטחון לשעבר נהרג בהתהפכות ספינה באיטליה

הרוג ישראלי בהתהפכות ספינת תיירות באגם מג'ורה באיטליה בעקבות סופה. ההרוג הוא גמלאי כוחות הביטחון. קונסול ישראל ברומא יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ פועלים להבאת ארונו של המנוח ארצה

איש כוחות הביטחון לשעבר נהרג בהתהפכות ספינה באיטליה
אילוסטרציה צילום: pexels

ארבעה נוסעים שהיו על סירה שנקלעה למזג אוויר סוער באגם מאג'ורה בצפון איטליה נהרגו. בין ההרוגים ישראלי כבן 50, שהשתתף בשיט כחלק מחגיגות יום הולדת. הודעה נמסרה למשפחות ובמשרד החוץ נמצאים בקשר עם הרשויות באיטליה.

על פי הדיווח באיטליה סערה קשה פגעה בסירה של קבוצת תיירים שחגגה יום הולדת, וכאמור גרמה למותם של 4 משתתפים, ביניהם ישראלי בן 50, גמלאי של כוחות הביטחון. הסירה ששימשה כמקום לאירוע, נקלעה למערבולת שגרמה לה להתהפך ולשקוע. במשרד החוץ פועלים להבאת ארונו של המנוח ארצה.

ממשרד החוץ נמסר: "ההרוג בהתהפכות ספינת התיירות באגם מג'ורה באיטליה בעקבות הסופה הנו גמלאי כוחות הביטחון. קונסול ישראל ברומא יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ פועלים להבאת ארונו של המנוח ארצה".

התאונה התרחשה אתמול בערב, בתקשורת המקומית דווח כי צוותי החילוץ שהוזעקו למקום נאלצו להאט את מאמצי החילוץ בשל הגשם הכבד. באתר 'מאקו' דווח, כי הסירה המעורבת בתאונה הייתה סירה פרטית, באורך 16 מטרים, שהציעה שירותי שיט תיירים באגם מאג'ורה. כמה מאנשי הצוות היו על הסיפון, ועל פי העדויות קבוצת הזרים הופתעה ממזג האוויר הסוער שהותיר את הנוסעים לכודים במימיו הקפואים של אגם מאג'ורה.

 

 

אסון איטליה ספינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד