כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
זהותו לא תתפרסם

ההרוג באסון באיטליה גאון בתחומו בקהילת הביטחון

חבריו של הגמלאי שנהרג בהתהפכות הסירה באגם לאגו מג'ורה ידעו מעט מאוד על הקריירה שלו. "בכל פעם ששאלנו הוא היה מחייך חיוך רחב ולא אומר דבר". זהותו לא תתפרסם עקב עברו. זה כל מה שאפשר לספר

ההרוג באסון באיטליה גאון בתחומו בקהילת הביטחון
אילוסטרציה צילום: unsplash

הישראלי שנהרג בהתהפכות הסירה אמש באגם לאגו מג'ורה שבאיטליה הוא גמלאי של כוחות הביטחון, בן 54, שזהותו ותמונתו לא יתפרסמו בשל עברו הביטחוני. כך מדווח איתמר אייכנר באתר Ynet. ההרוג היה איש קהילת הביטחון, ונחשב לגאון בתחומו. חבריו ידעו מעט מאוד על הקריירה הביטחונית שלו. באסון ההתהפכות נהרגו עוד שלושה בני אדם, בהם שני סוכני ביון איטלקים.

אחד מחבריו הקרובים סיפר ל-Ynet כי "בכל פעם שהיינו שואלים הוא היה מחייך חיוך רחב ולא אומר כלום. האיש הכי דיסקרטי שהכרתי, מלח הארץ". ההרוג, כאמור, נחשב לגאון בתחומו והיה מוערך מאוד בעבודתו.

על פי הדיווח, הוא נסע לאיטליה יחד עם חברים לשיט בילוי משותף עם אנשים מהביון האיטלקי כדי לחגוג יום הולדת. שלושת ההרוגים הנותרים, כאמור, הם שני איטלקים שעבדו בשירותי המודיעין של המדינה, בן 62 ובת 53, ואשתו של רב החובל. לא פורסם מה היה תפקידם של הסוכנים במודיעין האיטלקי. ב"קוריירה דלה סרה" האיטלקי דווח כי שני סוכני הביון הם קלאודיו אלונזי בן ה-62 וטיזיאנה ברונבי בת ה-53.

על הסירה היו 23 תיירים ושני אנשי צוות, והיא התהפכה בעקבות סערה פתאומית. בין השאר דווח כי תוהו ובוהו נוצר על הסיפון - וחלק מן הנוסעים קפצו אל המים או נפלו, בעוד שאחרים החלו לשחות אל החוף.

ממשרד החוץ נמסר כי קונסול ישראל ברומא יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ פועלים להבאת ארונו של המנוח ארצה.

סירה איטליה אסון בחופשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד