כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
פונתה במסוק

עצרו להצטלם והרכב התהפך; האמא במצב קשה

בילוי משפחתי על רכב שטח סמוך למעלה אדומים, הסתיים בהתהפכות הרכב על האם הצעירה שנפצעה באורח קשה ופונתה במסוק צבאי להדסה עין כרם עם חבלה רב מערכתית כשהיא מורדמת ומונשמת | גם האב ושני הילדים נפצעו באורח קל

הכניסה למיון הדסה. אילוסטרציה
הכניסה למיון הדסה. אילוסטרציה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

4 בני משפחה נפצעו בהתהפכות רכב שטח סמוך לכפר אדומים. המשפחה עצרה להצטלם על הרכב בעודו עומד בשיפוע, כאשר לפתע הוא התהפך. האם בת ה-30 פונתה במסוק במצב קשה ושלושה נוספים, הבעל ושני הילדים נפצעו באורח קל. 

בשעה 20:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על רכב שטח שהתהפך בשטח פתוח, סמוך לכפר אדומים. חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ופינו במסוק לבית החולים הדסה עין כרם, ארבעה פצועים, בהם: אישה בת 31 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית, ו-3 במצב קל בהם ילדים בני 6 ו- 8.

פאראמדיק מד"א, אלדד בנשטיין סיפר: "ראינו רכב הפוך שתחתיו נלכדה אשה כבת 31, היא הייתה במצב קשה וסבלה מחבלה רב מערכתית, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים תוך חילוצה ופינינו אותה בסיוע מסוק לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת."

אילון לובינר ושלמה לדקאני, חובשי איחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו למקום נתקלנו ברכב שטח שהתהפך על גברת שסבלה מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. לדברי בני משפחתה הם עצרו להצטלם כשהרכב היה בשיפוע ובמהלך הצילומים הרכב נפל על האישה. בסיוע צוותי רפואה של צה"ל הענקנו לה סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן היא פונתה במסוק של יחידת 669 לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשמצבה בשלב זה מוגדר קשה. בעלה ושני ילדיה בגילאי 8 ו-6 טופלו בזירה במצב קל".

 

התהפכות רכב כפר אדומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד