כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מראה מוזר

משטרת ונציה חוקרת נוזל ירוק בהיר בתעלה הגדולה

המשטרה בוונציה חוקרת את מקורו של כתם נוזל ירוק זרחני שהופיע בתעלה הגדולה המפורסמת של העיר. נבדקות גם אפשרויות שמדובר בדליפה של חומר כלשהו, ודגימות של המים הצבועים הועברו לבדיקת מעבדה  

משטרת ונציה חוקרת נוזל ירוק בהיר בתעלה הגדולה
המים הירוקים צילום: צילום מסך

התושבים והמבקרים בעיר התעלות המפורסמת, ונציה, נדהמו לגלות שמימיה של התעלה המרכזית בעיר, הפכו פתאום ירוקים. התושבים הבחינו בכתם של צבע ירוק זרחני הולך ומתפשט בתעלה, עד שצבע את כולה בירוק זוהר. בהמשך התפוגג הצבע באופן חלקי והמים שבו למראה התקין שלהם.

החשד המיידי נופל על 'פעילי סביבה' מארגונים בינלאומיים שמפעילים טרור במקומות שונים בעולם, במחאה על "התנהגות האדם כלפי הטבע". כך למשל השחירו פעילים כאלו את מי המזרקה המפורסמת שבמרכז העיר רומא, רק בשבוע שעבר. עם זאת, בדרך כלל במקרים כאלו נוטלים ארגוני הסביבה אחריות על המעשים ומבהירים כי פעילים שלהם ביצעו אותם במחאה על שימוש בדלק מאובנים, הפקה לא אחראית של נפט, או המשך שימוש בפחם תוך גרימת זיהום לכדור הארץ כולו.

הפעם, כך לפי האיטלקים, לא התקבלה שום הודעה של קבלת אחריות על ידי אחד הארגונים, ולכן לא ברור מי גרם למים לשנות את צבעם, ומדוע עשה זאת. נבדקות גם אפשרויות שמדובר בדליפה של חומר כלשהו, ודגימות של המים הצבועים הועברו לבדיקת מעבדה במסגרת החקירה שפתחה המשטרה.

משטרת איטליה ונציה ירוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד