כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בן 4 נחנק משזיף בגן, ההורים ניהלו מאבק וניצחו

חשוב לדעת את הזכויות ולא לשלוף מיד את הארנק. הורים לבן 4 שנחנק בגן משזיף ובחסדי שמים שב לאיתנו נדרשו לשלם על האמבולנס שפינה אותו לבית החולים. אולם ההורים נזכרו ששילמו על ביטוח תאונות אישיות שאמור לכסות זאת

בן 4 נחנק משזיף בגן, ההורים ניהלו מאבק וניצחו
שזיפים. אילוסטרציה צילום: unsplash

אורי, רק בן 4, וכבר הצליח להבהיל כהוגן את ההורים שלו. יום אחד, תוך כדי אכילת שזיף בגן, הוא נחנק. צוות הגן הזעיק אמבולנס שפינה אותו לבית החולים. שם, במיון, הקיא ופלט את חלק הפרי שנתקע לו בוושט. אורי חזר לשאוף אוויר וכולם יכלו לנשום לרווחה.

האירוע הבריאותי הסתיים בטוב, אבל משום מה הפך להיות אירוע כספי: לפי המסופר בתכנית 'יהיה בסדר' בגלי צה"ל, ההורים של אורי נדרשו לשלם עבור הפינוי באמבולנס. אבל רגע, בדיוק בשביל זה הם שילמו בתחילת השנה - כמו ההורים של כל תלמידי מערכת החינוך בישראל - עבור ביטוח תאונות אישיות, שאמור לכסות את מה שקורה במהלך השהות בגן או בבית הספר. למרות זאת במועצה האזורית (בנימין) המליצו להורים לשלם, והבטיחו שיעבירו את הכסף ברגע שיגיע ממשרד החינוך.

אז ההורים שילמו, וחיכו. כבר חצי שנה הם מחכים. במועצה אומרים להם שמשרד החינוך לא העביר את הכסף, במשרד החינוך לא ממש עונים. אז יש ביטוח, אבל איפה הכיסוי?

ממועצת מטה בנימין נמסר בתגובה למערכת 'יהיה בסדר': "מרגע קבלת הפנייה של המשפחה, המועצה פעלה מול משרד החינוך על מנת להעביר החזר כספי למשפחה. מסיבה שאינה קשורה למועצה, לא התקבל עדכון ממשרד החינוך על ההעברה ופרטיה. כעת לאחר פנייתכם בנושא למשרד החינוך, העניין סודר והסכום יועבר למשפחה עד מחר. אנו מאחלים לאורי בריאות איתנה".

ילד בן 4 חנק ממזון חנק מאוכל אמבולנס גן ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד