י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לגור במכונית?

מפתיע: יצרנית הרכבים 'בוגאטי' משאילה את שמה לבניין בדובאי

לגור במכונית? כן בבקשה. יצרנית רכבי העל בוגאטי משאילה את שמה לפרוייקט נדל"ן יוקרתי

מפתיע: יצרנית הרכבים 'בוגאטי' משאילה את שמה לבניין בדובאי
רכב בוגאטי צילום: בוגאטי

המונח "לגור במכונית" מתאר לפעמים מחיה בתנאים של דלות, אבל יש מקרים בהם יצרני רכב דווקא משאילים את שמם לפרויקטים חריגים בתחום הבניה ואז "לגור במכונית" הופך להיות דווקא יוקרתי למדי. יצרנית הרכב הצרפתית בוגאטי נחשבה בשנות השלושים של המאה הקודמת לאחת היוקרתיות בעולם ושירתה בעיקר את עשירי אירופה. כאשר בוגאטי חזרה לייצר מכוניות (תחת בעלות קבוצת VW) כמו דגמי ה-"שירון" וה"ויירון" היא כמובן המשיכה לייצר מכוניות עבור בעלי הממון הגדולים בעולם. אבל לפעמים בוגאטי "משאילה" את שמה גם לפרויקטים אחרים והמפתיע בהם הוא בניין מגורים- אשר ממוקם, שלא במפתיע, בדובאי.

הבניין החדש אשר נקרא "מגורי בוגאטי" ממוקם לפי פרסומי החברה ברובע העסקים של דובאי והוקם בשיתוף עם בינגהאטי, חברה מדובאי אשר עוסקת בפיתוח נדל"ן. לפי פרסומי בוגאטי, הביניין החדש מעוצב בהשראת מכוניות בוגאטי והאלמנטים העיצוביים אשר עומדים מאחוריהן. כאשר הביניין החדש יחנך רשמית, הוא יכלול 171 דירות ו-11 פנטהאוזים, שכל אחד מהם יעוצב באופן שונה ממשנהו.

רשימת השירותים שיוענקו לדיירי הביניין שכנראה לא יסבלו מחסר כיס כוללת חוף ים פרטי, ספא, בריכה, מסעדה וגם מעלית מיוחדת שאינה מיועדת לדיירים -אלא למכוניותיהם. כך, דיירי הפנטהאוס יוכלו להעלות את מכוניתם אל הדירה כדי שיוכלו ליהנות מיופיה גם כשהם בסלון הבית.




דובאי רכבי יוקרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד