כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
סיימו לבנות את ביתם

בן 32, אב לשניים: זה הנרצח בפיגוע בשומרון

הנרצח בפיגוע הירי סמוך לחרמש הוא מאיר תמרי, תושב חרמש, אב לשני ילדים קטנים. יוסי דגן: "הכתובת הייתה על הקיר. אם ממשלת ישראל לא הייתה נכנעת ללחץ בינלאומי, והייתה משאירה את המחסום הזה כמו שאר המחסומים הביטחוניים מאיר היה היום איתנו ועם ילדיו"

בן 32, אב לשניים: זה הנרצח בפיגוע בשומרון
הנרצח בפיגוע בשומרון: מאיר תמרי צילום: באדיבות המשפחה

הנרצח בפיגוע הירי שהתרחש היום (שלישי) סמוך ליישוב חרמש, הוא מאיר תמרי, בן 32, תושב חרמש, אב לשני ילדים בני כשנה ו-3. מאיר התחתן עם טל בת היישוב, והגיע ליישוב לפני 4 שנים ובו הם מגדלים את ילדיהם. בימים האחרונים הם סיימו לבנות את ביתם, בית שמאיר בנה במו ידיו.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "בשורה קשה מאוד, הלב נשבר יחד עם כל המשפחה הישוב ועם ישראל כולו. כואב כל כך להגיד את זה עכשיו, אבל כולנו מבינים. הכתובת הייתה על הקיר. היה אפשר למנוע את הפיגוע הזה. הפיגוע התרחש מספר מטרים ממחסום שאם היה פעיל הפיגוע הזה היה נמנע. התחננו שיחזירו את המחסום, התרענו שנשלם בדם ולא נענינו. אם ממשלת ישראל לא הייתה נכנעת ללחץ בינלאומי, ומסירה את המחסומים הביטחוניים, כולל המחסום הזה, מאיר היה כאן איתנו היום, והערב היה שוב צוחק ומשחק עם ילדיו הקטנים ואשתו טל, אני דורש עכשיו את החזרת המחסומים הביטחוניים. אם חיילים היו עוצרים את המחבל במחסום שעדיין קיים אולם לא מאויש, מאיר היה עדיין איתנו".

כזכור היום נורה הקורבן בפיגוע סמוך לחרמש בצפון השומרון, היו לפחות 7 פגיעות ירי על גופו. המחבלים נסעו ברכב עם לוחית זיהוי ישראלית מזויפת, עקפו את הרכב הישראלי וירו בו מטווח אפס.

לפי תחקיר ראשוני, שני מחבלים ששהו ברכב ירו לעבר הקורבן שנסע גם הוא ברכבו שבעה כדורים לפחות, ונמלטו מהזירה. לפי גורם צבאי, הנהג על אף הפציעה הצליח להגיע אל שער הכניסה של חרמש, וצוות רפואי הגיש לו במהירות עזרה. מחסומים הוקמו מיידית במרחב והחלו לעצור רכבים חשודים כדי ללכוד את המחבלים ברכב הנמלט.

ההערכה כעת היא שהמחבלים ברחו לאחד הכפרים במרחב.

יוסי דגן פיגוע טרור טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד