כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"גלה כבוד מישראל"

המגזר הסרוג סופד לראש הישיבה הרב גרשון אדלשטיין זצ"ל

רבני ואנשי הציונות הדתית סופדים למרן ראש הישיבה: "טיהר את העולם בעצם מציאותו כאן איתנו". רבני תורת הארץ: "גלה כבוד מישראל עם עלייתו למרום של גאון התורה הרב ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצוק"ל"

המגזר הסרוג סופד לראש הישיבה הרב גרשון אדלשטיין זצ"ל
שוקי לרר

"רבני תורת הארץ הטובה" על פטירתו של הגאון הרב אדלשטיין זצוק"ל: גלה כבוד מישראל עם עלייתו למרום של גאון התורה הרב ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצוק"ל. נפער פער גדול בהנהגת התורה של רבים מישראל. כולנו תפילה לריבון העולם, שיגדור את פרצת ישראל ומעלייתו של הצדיק תזרח תורה מחודשת לכלל יראי ד' ולכל ישראל. רבני תורת הארץ הטובה.

גם ראש המועצה האזורית גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע שלמה נאמן ספד לנשיא מועצת גדולי התורה וראש ישיבת פוניבז׳, מרן הגאון ירחמיאל גרשון אדלשטיין זצוק"ל: "אבד צדיק מן הארץ, מועצת יש"ע בשם מתיישבי יהודה ושומרון מבכה על הסתלקותו של גדול הדור הרב הגאון גרשון אדלשטיין. הרב אדלשטיין זצוק"ל, גאון עצום בתורה שר ומנהיג בישראל, עמוד האש לפני המחנה. עולם התורה הוא הבסיס הגדול והחשוב של חיינו ועצם קיומנו בארץ הזאת. נמשיך ללמוד, לבנות וללמד בכל כוחנו גם ברגע הקשה הזה. יהי זכרו ברוך".

הרב אליסף שטרן כתב בערוץ 7: "איבדנו היום גדול בישראל, והנשמה של העולם זועקת "העולם בלי רבי גרשון אינו אותו עולם" הסתלק מהעולם הזה איש גדול שהיה כולו תורה, כל ימיו עמל עליה, השתעשע באהבתה, העמיד לה תלמידים ברבבות, ויותר מכל – טיהר את העולם בעצם מציאותו כאן איתנו. עבודה רבה בפנינו להכיר בחוסר, ואז לפעול להשלימו במידת מה".

הרבנית ימימה מזרחי ספדה לגדול הדור: "אין זמן טוב לצדיק כזה להילקח, אבל אם יש זמן שבו היינו זקוקים לדמות כזו, כמו הרב גרשון אדלשטיין, אם יש זמן שלא יכול להרשות לעצמו כזה אבדן, זה עכשיו. בשסע הנורא, בראיית הרע אצל מי ששונה ממך, התנוסס הרב אדלשטיין ברוחב דעתו, באהבת האדם שבו, ביחס האישי לכל תלמיד, לכל סוגיה שהוצגה בפניו, לכל אדם. איפה ישנם עוד אנשים. מלאכים כבני אדם". 

הציונות הדתית הרבנית ימימה מזרחי הלוויית הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל הרב גרשון אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד