כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לקראת הקמת ועדת השרים

הסתיים דיון מקדים אצל נתניהו בנושא יוקר המחיה

לקראת הקמת ועדת השרים: הסתיים דיון שיזם ראש הממשלה בנושא המלחמה ביוקר המחייה. במהלך הדיון נידונו הצעדים הדחופים הנדרשים למאבק ביוקר המחייה

הסתיים דיון מקדים אצל נתניהו בנושא יוקר המחיה
נתניהו בכניסה למליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת הקמת ועדת השרים לעניין יוקר המחייה: דיון שיזם ראש הממשלה נתניהו בהשתתפות שר האוצר סמוטריץ', שר החקלאות דיכטר יחד עם הצוותים המקצועיים, בנושא המלחמה ביוקר המחייה - הסתיים.

במהלך הדיון נידונו הצעדים הדחופים הנדרשים למאבק ביוקר המחייה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי, "הוחלט ששר האוצר סמוטריץ', בתיאום עם שר הכלכלה ברקת, יציגו צעדים בנושא פתיחת השוק, ביטול הריכוזיות והורדת הרגולציה, כמו גם לוח זמנים לביצוע".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בתחילת השבוע בפתח ישיבת הממשלה ליוקר המחיה והודיע על הקמת ועדת שרים למאבק ביוקר המחיה בראשה יעמוד. נתניהו הבהיר כי נושא יוקר המחיה נמצא בראש סדר העדיפויות.

נתניהו אמר: "בשבוע שעבר העברנו את התקציב הדו-שנתי ואת חוק ההסדרים. זהו צעד חשוב ליציבות כלכלית ולמאבק ביוקר המחיה. זהו צעד ראשון.

הנחיתי את מזכיר הממשלה להביא לישיבתה הבאה של הממשלה הצעת החלטה להקים ועדת שרים למאבק ביוקר המחיה. אני אעמוד בראש הוועדה הזאת, יחד עם שר האוצר, שר הכלכלה, שרים נוספים וגורמי מקצוע.

אני מבקש מוועדת השרים להביא לי תכנית עבודה עם לוח זמנים מפורט וברור במאבק ביוקר המחיה בכל האמצעים, ובכללם: עידוד התחרות, הורדת מכסים ושבירת מונופולים", אמר.

נתניהו הוסיף: "המלחמה ביוקר המחיה נמצאת בראש סדר העדיפות הלאומית של הממשלה שלנו. אנחנו נפעל בנחישות ובעוצמה כדי להוריד מחירים בכל התחומים. אני משוכנע שבעבודה משותפת, עם התקציב שהעברנו ועם הרפורמות בחוק ההסדרים, אנחנו נצליח לבלום את יוקר המחיה ולסייע לכל אזרחי ישראל".

בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ אבי דיכטר יוקר המחיה ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד