ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"הרפורמה לא תעבור ולא תהיה"

לוין התריע בפני נתניהו: "אסור לפספס" | לפיד תוקף

במהלך ישיבת הממשלה התריע השר לוין בפני נתניהו ברקע מסמוס הרפורמה המשפטית ואמר: "אנחנו לא נשב פה לנצח. זו ממשלה עם הזדמנות היסטורית". לוין הוסיף: "אסור לנו לפספס. אם לא נטפל בזה - לא נעשה כלום"

לוין התריע בפני נתניהו: "אסור לפספס" | לפיד תוקף
ישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך ישיבת הממשלה שנערכה בתחילת השבוע פתח סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין פתח במונולוג חריף וחריג ברקע מה שנראה כניסיון למסמס את הרפורמה המשפטית אמר: "זו הזדמנות היסטורית לעשות את השינויים במערכת המשפט ולקבע אותם בדרך שאי אפשר יהיה לשנות אותם".

על פי דיווח ב'חדשות 13', לוין פנה לראש הממשלה ואמר: "אדוני ראש הממשלה, מיעוט פוסט-ציוני מנסה להשליט את ערכיו באמצעות מערכת המשפט. השינוי יבוא רק משינוי עמוק ויסודי, כשבכיסא נשיא העליון, יהיה רק מי שאצלו ערך השוויון הוא אמיתי".

לוין הוסיף: "אנחנו לא נשב פה לנצח. זו ממשלה עם הזדמנות היסטורית לעשות את השינויים האלה".

עוד אמר השר לוין: "אסור לנו לפספס. אם לא נהיה נחושים לעשות עכשיו גם את התיקונים וגם לקבע אותם בדרך שאי אפשר לשנות אותם, ולא לפחד מהשמאל - נהיה במצב הפוך והם לא ידפקו לנו חשבון. אם לא נטפל בזה - לא נעשה כלום".

ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד הגיב לדברים של שר המשפטים יריב לוין בישיבת הממשלה ותקף: "יריב, למי קראת פוסט ציונים? לסיירת גולני? לטייסי אפאצ׳י? ללוחמי המוסד והשב"כ? לאנשי ההייטק והתעשיה שמשלמים את הבזבוזים האדירים של הממשלה שלך? לפטריוטים שיוצאים לרחובות עם דגל ישראל כדי להגן על המדינה שאתה מנסה להרוס?".

"לא תיקח מאתנו את הציונות ולא תיקח מאתנו את אהבת המולדת, וההפיכה המשטרית שאתה מתכנן לא תעבור ולא תהיה". הצהיר ח"כ לפיד.

יריב לוין הרפורמה המשפטית בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד