י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הותר לפרסום

התעלומה בים: זהו שמו של איש המוסד לשעבר שנהרג באיטליה

ארז שמעוני, בן 50, הוא סוכן המוסד לשעבר שנהרג בתאונת הסירה באיטליה ביום ראשון, כך לפי דיווחים בכלי תקשורת במדינה. גופתו מוטסת כעת לישראל. על פי דיווחים באיטליה, הראשון שנפל לאגם בהתהפכות הסירה היה איש המוסד ארז שמעוני

התעלומה בים: זהו שמו של איש המוסד לשעבר שנהרג באיטליה
זירת האסון באיטליה צילום: משטרת איטליה

הותר לפרסום כי ארז שמעוני, בן 50, הוא סוכן המוסד שנהרג בתאונת הסירה באיטליה ביום ראשון האחרון. כך דיווחו כלי תקשורת במדינה. גופתו מוטסת כעת לישראל. באיטליה דווח כי הניצולים מהתאונה ביום ראשון שבה קיפחו את חייהם ארבעה בני אדם, שבו לישראל בטיסה צבאית בבוקר יום שני והניצולים האיטלקים פונו בחיפזון מחדרי מיון ומהמלונות - ונעלמו. באיטליה תהו כלי תקשורת האם היה זה מפגש חשאי או שיט תמים.

על פי דיווחים באיטליה, הראשון שנפל לאגם בהתהפכות הסירה היה איש המוסד לשעבר ארז שמעוני, שעם קבוצת עמיתים החליט ליהנות מסוף שבוע באיטליה כדי לחגוג יום הולדת לאחד מהם. איתם היו סוכנים חשאיים איטלקיים בתפקיד או בחופשה.

אחת הגרסאות הלא רשמיות באיטליה למקרה הטרגי: לא נקבעה נסיעה לאגם יום קודם לכן, אלא היא התקיימה משום שלאחר פגישות בלומברדיה להחלפת מידע ומסמכים, הישראלים החמיצו את הטיסה חזרה לארץ ואלו החליטו להאריך את השהות לכל סוף השבוע, עד היציאה לישראל ביום שני ה-29 במאי.

הסירה בה נסעו על פי בדיקות של החוקרים, התהפכה עקב גשם ורוח ואז טבעה, הרוב הצליחו להינצל. לאחר ההתהפכות, הישראלים והאיטלקים שחו כמה עשרות מטרים אל החוף.

איטליה המוסד סירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד