י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אמאל'ה

היזהרו!!! הלינק הזדוני שיגרום לוואטסאפ לקרוס

בימים אלה מסתובב לינק זדוני שהינו מעין באג בוואטסאפ שאם לחצתם עליו, אפליקציית המסרים שלכם תקרוס ולעיתים תמחוק לכם את כל ההודעות ולא תוכלו לשוב ולהשתמש בו עד שתמחקו את הקישור | איך מוחקים אם הוואטסאפ קרס ואין גישה אליו? 

היזהרו!!! הלינק הזדוני שיגרום לוואטסאפ לקרוס
אילוסטרציה צילום: pixabay

לינק חדש שמסתובב בוואטסאפ כבר גרם לרבים להיכנס ללחץ ולדופק מהיר. מדובר בלינק פשוט שנשלח למשתמשי וואטסאפ באנדרואיד שאם לחצתם עליו בתמימות או שעקצו אתכם, הוא מסוגל לגרום לאפליקציית המסרים הפופולרית לקרוס לחלוטין, ואף גרוע מכך.

הוא עלול לגרום למשתמשים למחוק את התוכן שלהם באופן מוחלט ללא יכולת שחזור. על מנת להתחמק מהקישור, חלק מהמשתמשים עשויים למחוק את כל המידע שלהם, למרות שהם לא באמת צריכים לעשות זאת כדי לחמוק מהסכנה.

יצוין שאת הלינק הזדוני ניתן למצוא ברשת ולהטריל כל אדם באופן פרטי וגם בקבוצות ולגרום נזק וכאב ראש לכמה שיותר אנשים, אבל קחו בחשבון את ההשלכות, יש מצב שהחבר כבר לא יישאר חבר ואתם לא תישארו חברים באותה קבוצה שחבריה איבדו נשימה לזמן מה.

מה עושים אם בכל זאת נשלח אליכם הקישור בצ'אט מסוים - תוכלו לבקש מהשולח למחוק את ההודעה, או שתיכנסו לוואטסאפ שלכם בגרסת הדפדפן המוכר יותר בשם "וואטסאפ וועב" (Web) ולמחוק את ההודעה בעצמכם ובכך להסיר את הסכנה. אם אתם רוצים להחמיר עם השולח, תוכלו למחוק את כל הצ'אט איתו משחר ההיסטוריה לחסום אותו ולהיפרד ממנו לשלום ולא להתראות.

מומחי סייבר מציינים כי אותו באג שכיח רק במערכות הפעלה של אנדרואיד וכי לא מדובר בפגיעה שמהווה סכנה למשתמש וואטסאפ, מלבד הקרסת האפליקציה ללא יכולת לשוב ולהשתמש בה עד למחיקת אותה שורה שבה כתובת הלינק הזדוני.

וואטסאפ WhatsApp (וואטסאפ) WhatsApp WhatsApp Web לינק קריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד