כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

התושבים לא מעכלים: יוסף שינקר ז"ל איננו

הלם וזעזוע בין תושבי מודיעין עילית עקב האסון שאירע אמש, עם נפילתו אל מותו של הבחור יוסף שלמה שינקר ז"ל • המנוח, בן 43 בפטירתו, הוא בנו של ראש ישיבת 'בית דוד' לצעירים בב"ב, הגר"צ שינקר, ונכד למגיד מישרים ר' שׁוֹלֶם שבדרון זצ"ל • "קשה לחשוב שזה קרה בערב החג" • ההלוויה תצא ב-13:00 מבית הוריו ברח' עזרא בבני ברק

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי

פטירתו הטראגית אמש (ב') של הבחור יוסף שלמה שינקר ז"ל הכתה בהלם את מכריו וידידי המשפחה הרבים במודיעין עילית שמצא את מותו בנפילה מגובה כשהוא בן 43 בפטירתו.

אמש סמוך לשעה 21:30 בערב התקבל דיווח במוקד מד"א מרחב איילון על אדם שנפל מגובה ברחוב שאגת אריה במודיעין עילית ונפצע. צוותי מד"א וכונני איחוד הצלה שהגיעו למקום חילצו אותו מהגג עליו נפל והעניקו לו טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה במצב קשה למאוד לבית החולים שיבא בתל השומר, שם נקבע מותו.

יוסף שלמה שינקר ז"ל מצא את מותו בעת שעסק בתיקון מסתור כביסה במרפסת בית, שם נפל ונהרג.

מכריו במודיעין עילית מציינים את יוסף ז"ל לשבח בעת שהיה עובד לפרנסתו בגבס גושן אצל זינגר במושב מתתיהו שבמודיעין עילית, שכניו לבניין מגוריו ברחוב אבני נזר בקרית ספר מציינים את היותו אדם צנוע שהילך בצדי דרכים.

תושבים בעיר מספרים על איש יקר ונחמד אדם איש צדיק שמעולם לא הרים את קולו ושירת את הלקוחות בנאמנות ומעבר לשעות העבודה בטמבור היה מבצע תיקונים בבתי התושבים וכך גם היה הפעם.

"זה פטירה קשה וטרגדיה כואבת כולם הכירו אותו בעיר כדמות שקטה, קשה לחשוב שזה קרה בערב החג" אומר שכנו ל'בחדרי חרדים'.

המנוח ז"ל נולד בבני-ברק בח' ניסן תשל"א לאביו הגאון רבי צבי שינקר ראש ישיבת 'בית דוד' לצעירים בבני ברק ולאמו מרת הדסה יוכבד שתחי' בתו של המגיד מישרים המפורסם הגאון הצדיק רבי שלום מרדכי הכהן שבדרון זצ"ל (המכונה "ר' שׁוֹלֶם").

בשמחת הברית נקרא 'יוסף שלמה' על שם הרב מפוניבז' הגרי"ש כהנמן זצ"ל ובילדותו ובבחרותו שקד על התורה, ועקב מחלה שפקדה אותו לא נישא עד יום פטירתו.

הלוויתו תצא בשעה 13:00 בצהריים מבית הוריו ברחוב עזרא 32 בני ברק לבית החיים סגולה בפתח תקווה, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
מודיעין עילית טרגדיה נפילה מגובה יוסף שינקר מסתור כביסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד