כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
האסון הגדול

ישראל מאשרת: סוכן מוסד לשעבר נהרג באיטליה

הבוקר הובא לישראל ארונו של גמלאי המוסד, שנהרג באסון השייט בעקבות תנאי מזג אוויר סוערים באגם מאג'ורה באיטליה. מהמוסד נמסר כי "בשל שירותו בארגון לא ניתן להרחיב אודותיו"

ישראל מאשרת: סוכן מוסד לשעבר נהרג באיטליה
זירת האסון באיטליה צילום: משטרת איטליה

ממשרד ראש הממשלה נמסר בשם המוסד כי הבוקר הובא לישראל ארונו של גמלאי המוסד, שנהרג באסון השייט בעקבות תנאי מזג אוויר סוערים באגם מאג'ורה באיטליה. "בשל שירותו בארגון לא ניתן להרחיב אודותיו".

עוד נמסר: "המוסד איבד חבר יקר, עובד מסור ומקצועי שהקדיש את חייו לביטחון מדינת ישראל במשך עשרות שנים, גם לאחר פרישתו. המוסד כואב את האובדן ומשתתף בצער המשפחה, אותה ימשיך ללוות ולחבק".

כזכור כפי שדווחנו, אתמול הותר לפרסום כי ארז שמעוני, בן 50, הוא סוכן המוסד שנהרג בתאונת הסירה באיטליה ביום ראשון האחרון. כך דיווחו כלי תקשורת במדינה. גופתו הוטסה אתמול לישראל. באיטליה דווח כי הניצולים מהתאונה ביום ראשון שבה קיפחו את חייהם ארבעה בני אדם, שבו לישראל בטיסה צבאית בבוקר יום שני והניצולים האיטלקים פונו בחיפזון מחדרי מיון ומהמלונות - ונעלמו. באיטליה תהו כלי תקשורת האם היה זה מפגש חשאי או שיט תמים.

על פי דיווחים באיטליה, הראשון שנפל לאגם בהתהפכות הסירה היה איש המוסד לשעבר ארז שמעוני, שעם קבוצת עמיתים החליט ליהנות מסוף שבוע באיטליה כדי לחגוג יום הולדת לאחד מהם. איתם היו סוכנים חשאיים איטלקיים בתפקיד או בחופשה.

ישראל איטליה סוכן מוסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד