ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
יחידת תיק הגולן

המטרות שישראל תקפה בסוריה והקשר של חיזבאללה

גורם מודיעיני במזרח התיכון מסר כי בין המטרות שישראל תקפה בתחילת השבוע היה מחנה אימונים של יחידת "תיק הגולן" של חיזבאללה שבו פעיליה התאמנו לקראת פעילות נגד ישראל

המטרות שישראל תקפה בסוריה והקשר של חיזבאללה
איש הצללים של חיזבאללה בדרום סוריה צילום: כאן חדשות

בתקיפה שיוחסה לישראל בתחילת השבוע באזור דמשק הופצץ מחנה אימונים של פעילי יחידת "תיק הגולן" של חיזבאללה שבו הם התאמנו לקראת פעילות טרור נגד ישראל, כך דיווח רועי קייס ב'כאן חדשות'.

כזכור, הערוץ הסעודי אל-חדת' פרסם בשבוע שעבר כי יחידת תיק הגולן שפועלת בעבור חיזבאללה בדרום סוריה בשנים האחרונות להקמת תשתית טרור נגד ישראל קיימה לאחרונה אימונים צבאיים בבסיס א-דמייר בצפון מזרח דמשק, לקראת התקפה של כוחות אמריקניים בסוריה. הערוץ אף פרסם תצלום אווירי של הבסיס.

לפי גורם מודיעיני באזור, מחנה האימונים הזה של יחידת תיק הגולן של חיזבאללה היה מבין היעדים שהותקפו, נוסף על יעדים הקשורים למפקדת הדרום של חיזבאללה. ההערכה היא שבאותו מחנה אימונים בא-דמייר, אנשי תיק הגולן התאמנו לקראת פעילות טרור נגד ישראל ולכן המחנה המדובר הותקף.

החודש חשף רועי קייס בכאן חדשות את הקלסתרון של איש הצללים של חיזבאללה בדרום סוריה המכונה "אבו עלי" שפעל בחודשים האחרונים וממשיך לפעול ביתר שאת כדי לגייס מקומיים סוריים לאיסוף מודיעין על ישראל לטובת תשתית הטרור של חיזבאללה.

לבנון סוריה חיזבאללה גבול לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד