כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חינוך לרצח יהודים

גבר בארה"ב תכנן להקים בית ספר עם תכני לימוד אנטישמיים

נאצי בעל עליונות לבנה רצה להקים קהילה שבה ילדים ילמדו תוכנית לימודים אנטישמית. האיש נמצא כעת במעצר פדרלי לקראת דיון נוסף בבית המשפט לאחר שנתפס עם נשקים ללא רשיון. אם יורשע באישומים האחרונים, הוא עלול לקבל עד 10 שנות מאסר

גבר בארה"ב תכנן להקים בית ספר עם תכני לימוד אנטישמיים
אילוסטרציה צילום: unsplash

נאצי בעל עלינות לבנה אובססיבי לאקדחים ורובים, רצה להקים קהילה פרטית שבה ילדים צעירים ילמדו תוכנית לימודים אנטישמית על ידי מורים עם סגנון צבאי, כך נכתב בכתב האישום נגדו בבית המשפט בארה"ב.

צ'אד אדוארד קית', שתיאר את עצמו כנאצי "שימות למען אמונתו", רצה להקים את הקהילה בקולורדו, כך נטען. החוקרים אומרים כי התוכניות התגלו לאחר שהאיש בן ה-41 נעצר בגין החזקת נשק. חקירה נפתחה על ידי ה-FBI לאחר מספר דיווחים כי קית' החזיק נשק חם באופן בלתי חוקי, ונאסר עליו להחזיק נשק לאחר הרשעה קודמת, כך דיווחה רשת CBS.

אם יורשע באישומים האחרונים, הוא עלול לקבל עד 10 שנות מאסר. ה-FBI גייס מודיע שהשיג תמונות סמויות של כלי הנשק של קית' ולמד על דעותיו הנאציות, נמצאו אצלו 11 כלי נשק שונים, רובים, אקדחים ורובי ציד, כך לפי החוקרים.

הוא צולם על ידי מודיע של ה-FBI מטפל באקדחים בנכס בגודל 2.6 דונם בקוטופקסי, קולורדו, שם תכנן להקים את הקהילה הפרטית שבה ילמדו ילדים את 'תוכנית הלימודים האנטישמית'.

על פי התלונה, קית' מתאר את עצמו כ"לאומי-סוציאליסט ונאצי" ו"מרבה להעיר הערות מזלזלות ביהודים, ומציין כיצד הוא לא מרוצה מכך שהיהודים שולטים בכל ההיבטים הפיננסיים והמדעיים ומנהלים את העולם".

בתלונה נגדו נאמר: "קית' דן ברכישת נכסים סמוכים נוספים כדי להחזיק בשטח אדמה גדול מספיק כדי לבנות ולהפעיל בית ספר. קית' הצהיר שהוא צריך יותר אדמה כי אין לו כרגע מספיק מקום לעשות אימוני נשק".

עוד נאמר: "מטרת בית הספר תהיה ללמד מיומנויות שונות, כולל אימוני נשק, ולהטמיע אידיאולוגיה העולה בקנה אחד עם עליונות הלבנה".

תקיפות אנטישמיות אנטישמיות בניו יורק אנטישמיות בארצות הברית נאצי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד