ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
תרגיל 'אגרוף המחץ'

נתניהו: "פועלים לשמור על עליונותינו הביטחונית"

ראש הממשלה נתניהו ביקר בתרגיל הצבאי "אגרוף המחץ", ב"בור" שבקריה בתל-אביב. נתניהו: "אנו פועלים כל העת על מנת לשמור על עליונותה הביטחונית של מדינת ישראל"

נתניהו: "פועלים לשמור על עליונותינו הביטחונית"
ראש הממשלה נתניהו בתרגיל הצבאי "אגרוף המחץ" צילום: קובי גדעון /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר לראשונה אמש (רביעי), בתרגיל הצבאי "אגרוף המחץ", ב"בור" שבקריה בתל-אביב. לביקור בתרגיל התלוו שר הביטחון יואב גלנט, הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי, ראש סגל רה"מ צחי ברוורמן ומזכירו הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל.

ראש הממשלה נתניהו אמר: "אנו פועלים כל העת על מנת לשמור על עליונותה הביטחונית של מדינת ישראל. בתרגיל זה, המדמה תקיפה במתארי קיצון, צה"ל ובתוכו חיל האוויר מוכיחים שוב שהיכולות הן בלתי מוגבלות".

תחילה קיים ראש הממשלה נתניהו פורום חשיבה תרגילי בהשתתפות שר הביטחון, הרמטכ"ל וחברי פורום המטה הכללי, במסגרתו הוצגו לו התרחישים שתורגלו בזירות השונות. בנוסף, הוצגו הערכות ומוכנות כוחות צה"ל בכלל החילות ללחימה בכמה זירות במקביל.

בחלקו השני של התרגיל, אליו הצטרף מפקד חיל האוויר אלוף תומר בר, צפו רה"מ נתניהו, שר הביטחון והרמטכ"ל במודל מבצעי של תקיפות חיל האוויר, במתארי קצה כחלק מהתרגיל, וכחלק מתכנון התר"ש והתאמת צה"ל לאיומים עתידיים.

בנימין נתניהו תרגיל צבאי יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד