כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
היעד החלומי הבא

הנופש המושלם לבין הזמנים: הטופ של דאבוס, טופ של חופשה

את החופשה שלכם אתם רוצים מושלמת, שיהיה בה הכול: גם נוף מדהים, גם מזג אוויר חלומי, גם מלון מפנק, גם טיולים מגוונים, גם אוכל גורמה, בקיצור – אתם רוצים את הטופ | גם בשרי טורס חיפשו את הטופ שבטופ ומצאו עבורכם את החופשה המנצחת והבלתי נשכחת | תכירו את precise tale בדאבוס – היעד החלומי הבא שלכם

הנופש המושלם לבין הזמנים: הטופ של דאבוס, טופ של חופשה
נופש בדאבוס צילום: יח"צ

דאבוס – להרגיש על גג העולם

דאבוס היא לא עוד עיירה שווייצרית סתמית. היא מוקפת בנופים עוצרי נשימה מכל כיוון עם אוויר הרים מדהים שידוע כבעל סגולות ייחודיות.

המיקום המושלם של העיירה הפך אותה עם השנים לאחד האתרים המועדפים ביותר בשווייץ ובאירופה כולה – היא אחד מאתרי הסקי המובילים בחורף, ונקודת מוצא נפלאה בקיץ לאינספור אתרים, רכבלים, מסלולים ואטרקציות לכל גיל וסגנון.

לחופשה בטופ של שווייץ>>

5 כוכבים של טופ

ואם כבר הולכים על הטופ – השנה שרי טורס לא מתפשרים על פחות ממלון precise tale – מלון המהדרין היחידי בדאבוס בעל 5 כוכבי שירות, שמציע לכם תנאי חופשה ברמה אחרת.

את היוקרה תרגישו מהפסיעה הראשונה: הלובי המפואר שיקדם את פניכם, אולמות היוקרה השונים ברחבי המלון, חדרי האוכל המרהיבים ביופיים, קומת הספא היוקרתית וחדר הכושר המשוכלל.

החדרים בעצמם מצוידים ומאובזרים בכל מה שצריך בשביל חופשה אגדית: עיצוב מרווח ומפואר, מרפסות נוף מושקעות, ריהוט מעוצב ונוח במיוחד ועוד.

תוכלו לבחור את האירוח המועדף עליכם: חדר זוגי? חדר ליגה? סוויטה משפחתית? חדר דלוקס? סוויטת יוקרה? סלון נפרד? מגוון אופציות פתוחות בשבילכם, רק תבחרו את מה שהכי מתאים לחופשה הפרטית שלכם.

המלון ממוקם בנקודה אסטרטגית בדאבוס – צמוד לאגם דאבוס ולתחנת הרכבת של העיירה, מה שפותח לכם את הדרך לכל נקודה שתבחרו באזור ואפילו במדינות אחרות באירופה.

לחופשת 5 כוכבים מושלמת>>

כשאתם מרכז הנופש

אם כבר נפשתם כבר עם שרי טורס, אתם בטח יודעים איזו חוויה מפנקת ממתינה לכם. בין טיול לאטרקציה לצפייה בנוף המשכר ממרפסת החדר שלכם ולסיור במרכז העיירה, במלון ממתין לכם שירות VIP כמיטב המסורת של שרי, כשהנופש מתחיל כבר ביציאה מהבית:

לנוחותכם, תוכלו לבחור בחבילת נופש מושלמת הכוללת טיסות והעברות, כדי שתגיעו עד לחדר שלכם במלון כמו מלכים. בחרתם להגיע לדאבוס באופן עצמאי? רכב הפאר של שרי טורס ימתין לכם בתחנת הרכבת ויעניק לכם שירות אישי עד פתח המלון!

כמו תמיד, במלון אתם מוזמנים ליהנות משיעורי תורה ממיטב המרצים, הרצאות ייעודיות לנשים, תוכניות לילדים ועוד מגוון פינוקים לאורך היום.

ואי אפשר בלי לדבר על החוויה הקולינרית: השף של שרי טורס מכין עבורכם מדי יום ארוחות שף הכל בכשרות המהודרת ביותר בארה"ב, ה'תאחדות הרבנים של ארה"ב וקנדה' ובמגוון ובשפע הידועים של שרי טורס.

מנות הגורמה היוקרתיות של השף לצד שפע מאכלים מסורתיים מאפשרים לכל המשפחה ליהנות במקסימום בכל ארוחה ולהישאר תמיד עם טעם של עוד. ככה זה כשמשלבים ארוחה משובחת ברמה גבוהה עם מזג אוויר מושלם, נוף מרהיב ומיקום מדהים ובלתי נשכח.

וגם בין ארוחת הבוקר לארוחת הערב, בשרי טורס לא מפסיקים לפנק: הקינוחים המדהימים, המאפים הטריים והקפיטריה שעומדת לרשותכם 24 שעות ביממה, מבטיחים לכם חוויה קולינרית מושלמת לאורך כל שעות היממה.

לטופ של החופשות>>

לטייל בטופ של שווייץ

גם אם אתם כבר מכירים היטב את דאבוס והאזור, כאן אין מצב להשתעמם. דאבוס מעניקה לכם נגישות למאגר בלתי נדלה של אתרים, מסלולים ואטרקציות, שהופכים את בחירת הטיולים למשימה מבלבלת במיוחד:

טיולי רכבלים לפסגות ההרים, סיורי רכבת מיוחדים לאתרים עתיקים, פארקי אקסטרים במגוון רמות לכל המשפחה, מבחר ענק של מסלולי הליכה בכל דרגת קושי, אינספור תצפיות מרהיבות, אטרקציות יבשתיות או רטובות, שיט, מגלשות הרים ועוד ועוד.

רוצים להתאים לעצמכם מסלול אישי עם היעדים הנבחרים שלכם? מצוין, עם כרטיס הנסיעה ששרי טורס מעניקים לכם בהטבה מיוחדת, תוכלו ליהנות מנסיעה חופשית במגוון אמצעי תחבורה בסביבה, כולל רכבות מיוחדות ואטרקציות שונות – ובחינם!

התבלבלתם מהמגוון? אתם מוזמנים להצטרף לטיולים המודרכים שלנו, וליהנות ממסלולים עשירים ומגוונים במיטב האתרים עם מדריך טיולים מקצועי.

מחיר לאדם ללילה בחדר זוגי: החל מ-275 פרנק

הצעה מיוחדת לתשעת הימים: לילה לאדם בחדר זוגי החל מ-190 פרנק

שריינו לכם טופ של חופשה>>

דאבוס דאבוס שווייץ חופשה בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד