כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
אזרח ערני דיווח

חוסר אחריות: שכחו בת 7 ברכב - במשך לילה שלם

תוך שעות ספורות אירעו שני מקרים של ילדים שנשכחו ברכב בירושלים. באחד המקרים, נותרה ילדה בת 7 לילה שלם, ורק הבוקר הבחין בה עובר אורח שהזעיק את השוטרים | במשטרה מזהירים: "עם פתחו של הקיץ, ועומס החום הצפוי בימים הקרובים על פי התחזיות, השארת ילדים ברכב סגור ללא השגחה הינה מסכנת חיים"

חוסר אחריות: שכחו בת 7 ברכב - במשך לילה שלם
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

היום (חמישי) משעות הבוקר, הוזעקו שוטרי מחוז ירושלים לשני מקרים של שכחת ילדים שהסתיימו למרבה המזל ללא פגיעה קטלנית בחיי אדם.

באחד המקרים, בשעה 7 הבוקר, דיווח אזרח ערני על ילדה נעולה ברכב בשכונת רמת שרת שבדרום ירושלים. שוטרים שהגיעו במהירות למקום, הבחינו כי האזרח מסייע לילדה תוך הסבר כיצד לפתוח את נעילת הרכב ולאחר זמן קצר היא חולצה מתוכו.

מבירור המקרה, עולה כי המשפחה שבה לביתה לקראת חצות והילדה נשכחה ברכב. שוטרי תחנת מוריה הובילו את הילדה חזרה לביתה הסמוך שם פגשה בהוריה המופתעים והאם הועברה לחקירה בתחנת המשטרה.

במקרה נוסף הבוקר, גם כן בדרום העיר, התקבל דיווח מעט לאחר השעה 10 על ילד כבן 4 שנשכח במשך כחצי שעה ברכב אביו. שוטרי תחנת עוז של מחוז ירושלים שהגיעו למקום, הבחינו כי הילד מטופל ע"י גורמי הרפואה והוא פונה במצב קל לבדיקות. אביו של הילד זומן בהמשך לתחנת המשטרה לבירור נסיבות המקרה.

במשטרה שבים ומדגישים כי שכחת ילדים ברכב, בפרט בחודשי הקיץ החמים, עלולים להסתיים באסון, כפי שקורה למרבה הצער לא אחת מידי שנה. "חשוב לזכור בסיום נסיעה ולוודא כי לא נשכח אף ילד במושב האחורי, והודות לקדמת הטכנולוגיה כיום, מומלץ להתקין מערכת התרעה מתאימה בכדי להימנע ממקרים מסוכנים מעין אלו", אמרו במשטרה.

שכחת ילדים שכחת ילדים ברכב ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד