כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
יוצא דופן

עסקה יוצאת דופן באזור הכי לוהט של ירושלים והסביבה

״מדובר בעסקה יוצאת דופן במבשרת ציון״: פוטנציאל רווח על ההשקעה של כ- 15% בפרק זמן של כ- 5 חודשים בלבד! • כנראה שהחודש זו העסקה החמה של ירושלים והסביבה

עסקה יוצאת דופן באזור הכי לוהט של ירושלים והסביבה
מבשרת צילום: Moshe Shai/FLASH90

״מני גרופ״, מהחברות הפיננסיות המובילות בארץ, מציעה בימים אילו  ללקוחותיה להצטרף להשקעה ייחודית בפרויקט הבוטיק היוקרתי, ״נופי מבשרת ציון״. עם הזדמנות ליהנות מפוטנציאל רווח על ההשקעה של כ- 15%!. ״מדובר כאן בעסקה יוצאת דופן בירושלים והסביבה, עם רווח יזמי ופוטנציאל השבחה גבוה במיוחד״, אומרים בחברה ומוסיפים: ״הקרקע היא עם זכויות בנייה לפני היתרים ל- 5 דירות יוקרה והצפי לתחילת הבנייה הוא כ- 5 חודשים בלבד – בפועל לא  רק רווח גבוה אלא גם רווח מהיר!״.

השאירו פרטים לעסקה של פעם חיים>>


דירות יוקרה 

לקחת חלק בפרויקט ייחודי במבשרת ציון

פרויקט הבוטיק היוקרתי ״נופי מבשרת ציון״, יכלול כאמור 5 דירות יוקרה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ״מבשרת ציון נחשבת מזה תקופה לאחד היישובים המבוקשים בישראל, ואפשר להבין מדוע: מיקום מעולה ושקט, נוף פתוח , אוכלוסייה בחתך סוציו-אקונומי גבוה ודרכי גישה נוחות מהווים רק חלק מהסיבות לכך״, אומרים ב״מני גרופ״.

הבנייה במבשרת ציון מאופיינת בבנייה צמודת קרקע ובנייה רוויה בצפיפות נמוכה לרגל מורדות הרי ירושלים. ״עם הון עצמי החל מ- ₪1,955,000 תוכלו כעת לקחת חלק בעסקה שתניב לכם רווח של כ- 15% בפרק זמן קצר במיוחד - אין הרבה עסקאות נדל״ן כאלו, ברוב עסקאות הנדל״ן שאנו מכירים בישראל המשקיעים יכולים לעשות רווח של כ- 15% בפרק זמן של שנים, לא חודשים״, אומרים בחברה.

״מני גרופ״ - בית להשקעות בנדל"ן בהתאמה אישית

ההתמחות של ״מני גרופ״ היא איתור קרקעות בעלות פוטנציאל השבחה גבוהה במיוחד. "זה מה שאנחנו עושים כבר הרבה שנים, בזה אנחנו מתמחים" החברה מתמקדת באיתור השקעות באזורי ביקוש כדוגמת ירושלים והסביבה בכדי  להעניק ללקוחות שלה אפשרות בטוחה להגיע לרווחים גבוהים בטווחי זמן קצרים במיוחד. "אנשים ממהרים לשים היום כספים בפיקדונות, ולא מבינים שגם אם הם מקבלים ריבית שנתית של 4.5% האינפלציה עדיין גבוהה יותר, ובפועל הכסף שלהם נשחק! השקעה כעת בפרויקט ״נופי מבשרת ציון״ מציעה אלטרנטיבה נדלנ"ית סולידית שפוטנציאל הרווח שלה גבוהה בצורה משמעותית", מסכמים בחברה.

מבשרת ציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד