י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מאות אחוזי רווח

הבשורה הענקית של קריית אתא למגזר החרדי

״בשורת נדל"ן אדירה באזור המגורים שהפך פופולרי במגזר החרדי״: מסלול השקעות חדש מאפשר ליהנות מפוטנציאל רווח של מאות אחוזים בתוך כ- 2-4 שנים בלבד עם הון עצמי של ₪179,000 בלבד ולדאוג לעתיד ילדיהם כבר מהיום!

הבשורה הענקית של קריית אתא למגזר החרדי
קריית אתא צילום: קליימקס

מסלול השקעות מיוחד: משקיעים עם הון עצמי של ₪179,000 בלבד יוכלו לרכוש קרקע מופשרת בקרית אתא עם פוטנציאל רווח עצום. ״אנחנו נתקלים בהמון לקוחות מהציבור הדתי שרוצים לדאוג לעתיד הילדים שלהם וזיהו את הפוטנציאל הגדול שיש לעסקה הזו - לא בכל יום נתקלים בהזדמנות השקעה שצפויה להניב רווח של מאות אחוזים בפרק זמן של 2-4 שנים בלבד״, אומרים בחברת הנדל"ן מרמת גן העומדת מאחורי שיווק הקרקעות.

קריית אתא נחשבת לקריה המובילה מבין כל הקריות הסובבות את העיר חיפה. מערכת החינוך בעיר היא מהמובילות בארץ, העירייה דואגת תמיד לתושבי העיר ולאורח החיים עם דגש על שמירת המסורת. בקרית אתא, שוכנת קהילה חרדית מאז ומקדם. זו מנתה לפני שני עשורים כ-100 משפחות. כיום, זו הכפילה את עצמה, ובשנים האחרונות משפחות אברכים רבים ומשפחות שומרות מסורת, נוהרות בהמוניהם לעיר הצפונית.

על פי תוכנית המתאר העיר צפויה להגדיל את מספר התושבים לכ- 194,000 עד לשנת 2035 – כאשר כיום העיר מונה כ- 62,000 תושבים בלבד – עוד הוכחה לקצב הגדילה וההתפתחות של העיר ולכך שהעסקה צפויה להניב רווחים גבוהים. במסגרת התוכניות צפויות להיבנות כ- 65,000 יחידות דיור נוספות, וקרקעות חקלאיות באזור כבר שינו את ייעודן וכעת נותר רק להמתין לאישורים על מנת להתחיל בבניה.

בימים אלו מסלול השקעה יוצאת דופן:

כאמור, כעת חברת קליימקס נדל״ן מציעה מסלול השקעות יוצא דופן: יחידת קרקע מופשרת בייעוד למגורים (לבנייה רוויה – מגדלי מגורים) במחיר של 179,000 ₪ בלבד עם פוטנציאל רווח של מאות אחוזים בפרק זמן של 2-4 שנים בלבד!. ״ההשקעה נחשבת לבטוחה וכדאית במיוחד בתקופה זו. במקום לשים את הכסף בבנק ולקבל ריבית נמוכה כל כך של 4.5% בשנה, בעסקה זו תוכלו להגדיל את התשואה שלכם במאות אחוזים וליהנות מרווח גבוה במיוחד בתוך שנים בודדות בלבד - כך דואגים לעתיד הילדים היום״, מסכמים.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה ** מיועדת לבנייה רוויה (בנייני מגורים) - ולא לבנייה פרטית צמודת קרקע

קריית אתא קרקע להשקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד