כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בגיל 3000 שנה

צעירה בת 75 שנים: חגיגת יום העצמאות של ישראל בבחריין

שגרירות ישראל בממלכת בחריין ערכה קבלת פנים לרגל חגיגות 75 שנות עצמאות. האירוע הססגוני הדגיש את התרבות המגוונת של ישראל וכלל אוכל שהכין השף ערבי-ישראלי

צעירה בת 75 שנים: חגיגת יום העצמאות של ישראל בבחריין
הנשיא הרצוג עם מלך בחריין צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ

שגרירות ישראל ערכה אמש קבלת פנים במלון Wyndham Grand Manama, לציון יום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל. את ממשלת בחריין ייצג שר התעשייה והמסחר עבדולה בן עאדל פאכרו.

רשימת המוזמנים כללה מאות פקידי ממשל ברמה גבוהה, אנשי האקדמיה, התקשורת, המגזר הפרטי, דיפלומטים וידידי ישראל והשגרירות. בין האורחים היו כמה אנשי עסקים ישראלים, אנשי תעשיית התיירות בישראל וארגונים לא ממשלתיים ישראלים.

האירוע הססגוני הדגיש את התרבות המגוונת של ישראל וכלל אוכל שהכין השף הערבי-ישראלי אליאס מטר, שבישל לאורחים מנות יהודיות ישראליות-ערביות ובחרייניות. מופע מיוחד הציג את המסע של ישראל בעשורים האחרונים, והבליט את המסע באמצעות מוזיקה וריקוד.

בנוסף, הוצגה באירוע תערוכת תמונות "ישראל דרך עיניהם של צעירי בחריין" שצולמה על ידי המשלחת הצעירה של בחריין שביקרה בישראל בשנה שעברה. שגריר ישראל בממלכת בחריין, מר איתן נאה, הדגיש את חשיבות השיתוף הפעולה ההולך וגובר בין המגזרים הפרטיים והקשרים בין הדור הצעיר של ישראל ובחריין.

השגריר הדגיש את העובדה שכמה פרויקטים עסקיים משותפים כבר יושמו לאחרונה. בנוסף למספר פרויקטים של נוער וכמובן ביקורו של נשיא ישראל יצחק הרצוג בדצמבר 2022.

יום העצמאות בחריין ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד