כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
מסר לעולם

ראה"מ נתניהו: "ישראל תעשה הכל כדי למנוע מאיראן נשק גרעיני"

ברקע הדיווחים כי ארה"ב חותרת להסכם ביניים עם איראן ראש הממשלה נתניהו מפרסם הבהרה מצולמת: "ישראל תעשה הכל כדי למנוע מאיראן נשק גרעיני". דברי נתניהו מגיעים גם ברקע הדו"ח שפרסמה הסוכנות לאנרגיה אטומית אשר מעיד על התקדמות בתוכנית הגרעין האיראנית

ראה"מ נתניהו: "ישראל תעשה הכל כדי למנוע מאיראן נשק גרעיני"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: ללא קרדיט

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (חמישי) לדיווחים על האפשרות שארה"ב תחתום על הסכם ביניים עם איראן והבהיר כי ישראל תעשה כל מה שהיא צריכה כדי למנוע מאיראן נשק גרעיני.

נתניהו אמר: "אני שומע את כל הפרסומים בעניין איראן, אז יש לי מסר חד וברור גם לאיראן וגם לקהילה הבינלאומית: ישראל תעשה כל מה שהיא צריכה לעשות כדי למנוע מאיראן נשק גרעיני".

דברי נתניהו מגיעים כאמור ברקע החשש של בישראל מפני הסכם ביניים בין ארה"ב לאיראן על תוכנית הגרעין וברקע הדו"ח שפרסמה הסוכנות לאנרגיה אטומית אשר מעיד על התקדמות בתוכניות הגרעין של הרפובליקה האסלאמית. 

שר הביטחון יואב גלנט נדרש גם הוא לנושא מוקדם יותר היום ואמר: "הסכנות העומדות בפני מדינת ישראל הולכות ומתעצמות ואנחנו עלולים להידרש לממש את חובתנו על מנת להגן על שלמות ישראל ובעיקר על עתידו של העם היהודי. המשימות הן כבדות והאתגרים הם גדולים".

גלנט הוסיף: "המציאות בה אנו נמצאים מורכבת, אך מדינת ישראל, צה״ל וכל גופי הביטחון, תדע מה לעשות כדי להבטיח את ביטחון ישראל בהווה וגם בעתיד, בעזרתכם חברי המטה הכללי הנוכחיים והמצטרפים".

 

בנימין נתניהו הסכם הגרעין ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד