י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לעיני הקהל והמצלמות

דרמה בארצות הברית: הנשיא ביידן נפל בפתאומיות בטקס פומבי

ברקע כוונתו להתמודד לקדנציה נוספת בשנה הבאה, נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, נפל לפתע על הבמה בטקס סיום של אקדמיית חיל האוויר האמריקני בקולורדו. במשך כמה שניות הוא התקשה לעמוד בעזרת שלושה מאנשי המשמר | כלי התקשורת בארה"ב מפרסמים את התיעוד החריג

דרמה בארצות הברית: הנשיא ביידן נפל בפתאומיות בטקס פומבי
ג'ו ביידן צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

דרמה בארה"ב לקראת הבחירות הכלליות, הנשיא ג'ו ביידן נפל בפתאומיות בעת טקס באקדמיית חיל האוויר בקולורדו. בתיעוד נראה הנשיא צועד ולפתע נופל מסיבה שאינה ברורה.

בארה"ב דווח כי נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לחץ ידיים עם בוגר אקדמיית חיל האוויר ולפתע נפל על הבמה. אנשיו עזרו לו לקום והוא התיישב תוך כמה שניות.

תיעוד מביך שכזה עשוי לפגוע בנשיא שהודיע כי יתמודד בבחירות ב-2024, יריביו הפוליטיים טוענים כי הוא לא כשיר בריאותית וינופפו בתיעוד הזה לצד קודמיו כדי להוכיח זאת לתומכיו.

בארה"ב דווח כי הנשיא ביידן מעד ונפל לאחר שחילק את התעודה האחרונה בטקס סיום באקדמיית חיל האוויר האמריקאי, נשיא ארה"ב בן ה-80 קם במהירות בסיוע שלושה אנשים וחזר למקומו ללא סיוע.

כשביידן התרומם הוא הצביע מאחוריו, כאילו מצביע על מה הוא מעד. מנהל התקשורת של הבית הלבן, בן להבולט, מסר לתקשורת כי ביידן בסדר. "היה חפץ על הבמה (שגרם לו ליפול) בזמן שהוא לחץ ידיים", הסביר.

הנפילה הגיעה לאחר שביידן נשא נאום לקהל שבו הזהיר את החיילים שהם נכנסים לשירות בזמן שהעולם נהיה יותר ויותר לא יציב, תוך ציון אתגרים מרוסיה וסין. ביידן יתמודד לבחירה מחדש ב-2024. הרופאים הכריזו עליו שהוא בריא וכשיר לתפקיד לאחר בדיקה גופנית בפברואר האחרון.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בחירות בארה''ב נפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד