י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התפעם מהפעילו

שר הרווחה בכפר השיקומי בדרום: "נשלב את הנושא בהחלטת ממשלה"

שר הרווחה והביטחון החברתי הגיע לביקור מיוחד בכפר השיקומי הייחודי "עדי נגב – נחלת ערן ", מלווה בבכירי משרדו. השר התפעם מהפעילות הענפה, שכוללת בין היתר את המרכז הרפואי הראשון לשיקום בדרום ע"ש קיילי, מעבודות המחקר והמחלקות לשיקום נירולוגי ואורתופדי

שר הרווחה בכפר השיקומי בדרום: "נשלב את הנושא בהחלטת ממשלה"
השר מרגי בביקור צילום: באדיבות המצלם

שר הרווחה והביטחון החברתי מטעם מפלגת ש"ס, יעקב מרגי, ביקר היום (חמישי) בכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן", אותו מפעילה עמותת "עדי", כפר שיקומי ייחודי מסוגו בעולם בו ניתן מענה לילדים ואנשים עם מוגבלויות קשות מכל קשת החברה הישראלית.

השר מרגי ובבכירי משרדו, ביניהם מנהל מחוז ב"ש והדרום במשרד הרווחה והביטחון החברתי, ישראל בודיק, לוו בביקור ע"י מנכ”ל הכפר השיקומי “עדי נגב - נחלת ערן”, אבי וורצמן, מנכ"ל עדי ירושלים, שלומית גרייבסקי ובכירים נוספים מעמותת "עדי".

שר הרווחה והביטחון החברתי התרשם עמוקות מהפעילות הרבה במתחמי הכפר, כשהוא סוקר את הכפר השיקומי ובתוכו מעונות היום, בית הספר לחינוך מיוחד, בתי הדיירים, המרכז הרפואי לשיקום ע"ש קיילי, מעבדת המחקר החדשה, החווה החקלאית ועוד.

השר יעקב מרגי חתם את הביקור, שהוכתר בהצלחה ע"י כל הנוכחים, כשהוא מבטיח לקדם את נושא אנשים עם מוגבלות: "אנחנו נשלב את הנושא בעז"ה בהחלטת ממשלה, צריך להעתיק את הכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן" לעוד מקומות בארץ. אני יותר משמח שהגעתי לכאן היום. כמה המקום גדל והתפתח, איך נושא השיקום פרח. אחרי חצי שנה אינטנסיבית במשרד הרווחה, אני לומד המון על אנשים עם מוגבלויות ולוקח לתשומת ליבי. בכנות, זו ברכה שידידי אבי וורצמן, מנכ"ל הכפר, שאני מכיר אותו הרבה שנים כאיש עשייה עם לב גדול, הגיע למקום הזה".

אבי וורצמן, מנכ"ל הכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן": "חשיבות ביקור שר הרווחה, יעקב מרגי, עם אנשי משרדו, חשובה מאין כמוה. שר הרווחה הוא איש שליבו שייך לנגב. אני מודה לכל השותפים ולכבוד השר על הרצון והיוזמה לעשות למען הנכה, המוגבל והפצוע, זוהי משימתנו, עוד צעד לתיקון עולם".

יעקב מרגי שר הרווחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד