כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"האוטו התרסק, טוטאל לוס"

תוך כדי נסיעה: עץ ענק קרס על רכבה וניצלה בנס

"ניצלתי בנס. הייתי לבד באוטו וזה היה המזל. זה עץ ענק, ששוקל 4 טון. הוא נפל על הצד של הנוסע. אם היה נוסע לידי זה היה נגמר באסון". כך מספרת היום אביבה גוטרמן שעץ דקל ענקי קרס על רכבה בעקבות מזג האוויר | בעלה שאמור היה להצטרף לנסיעה ויתר וניצל מאסון

תוך כדי נסיעה: עץ ענק קרס על רכבה וניצלה בנס
קריסת העץ על הרכב צילום: דוברות מד"א

נס גלוי במהלך היום בעקבות מזג האוויר הקיצוני ששורר בישראל. עץ דקל קרס בשעות הצהריים (חמישי) על רכב במהלך נסיעה ומעך אותו. מדובר ברכבה של אביבה גוטרמן, חברת מועצת העיר הוד השרון, שהיתה בדרכה להיפגש עם תושבים, כאשר לפתע קרס עץ דקל גדול על רכבה סמוך לעיריית הוד השרון, ברחוב דרך רמתיים. היא ניצלה בנס והתפנתה למיון בית החולים מאיר בכפר סבא.

הנהגת אביבה גוטרמן סיפרה לאחר החוויה המטלטלת: "נסעתי ובאמצע הנהיגה העץ קרס ונפל על האוטו, ניצלתי בנס. הייתי לבד באוטו וזה היה המזל. זה עץ ענק, ששוקל 4 טון. הוא נפל על הצד של הנוסע. אם היה נוסע לידי זה היה נגמר באסון. בעלי היה אמור לנסוע איתי ובסוף הוא נשאר בבית".

היא שבה וציינה: "זה היה נס. כל האוטו התרסק, טוטאל לוס. ראיתי שזה הולך ליפול. זה קרה תוך שברירי שניות. אתה אומר: 'אלוהים, זה לא קורה לי'. אבל אין לך מה לעשות. אתה רואה את העץ נופל ולא יכול לעשות כלום. העצים האלה מהווים סכנה. ברוך השם שרק נפצעתי קל".

גוטרמן מסכמת: "רק לפני שנתיים, מכוניתו של בעלי קרסה לבולען, שנינו ניצלנו – כנראה שמישהו שם למעלה אוהב ושומר עלינו".

סביר להניח שזהו חלק ממכת המדינה של תולעת הדקל שהרשויות אמורות לטפל בהם ולא מטפלות מה שמחליש את העצים ומוביל לקריסתם.

אביבה בת ה-67, נשואה ליצחק, אם ל-4 בנים, סבתא ל-8 נכדים ונכדה. לפי דיווחים בחודשים האחרונים היא שוקלת להתמודד על ראשות העיר הוד השרון, מול ראש העיר אמיר כוכבי.

קריסת עץ דקל מזג אוויר סוער הוד השרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד