כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ניסה לטוס בחינם

מסתנן סדרתי נעצר לאחר שהסתתר בגלגלי המטוס

אדם שנתפס מספר פעמים כשהוא מנסה להסתתר בתוך תא המטוס, נתפס בשעת מעשה פעם נוספת כשהתגנב לגלגלי מטוס כדי לתפוס טיסה חינם מיוסטון למיאמי  

מסתנן סדרתי נעצר לאחר שהסתתר בגלגלי המטוס
אילוסטרציה צילום: pixabay

מסתנן סדרתי נעצר לאחר שהסתתר בגלגלי המטוס כדי לתפוס טיסה חינם למיאמי. האיש שנתפס בעבר מספר פעמים כשהוא מנסה להסתיר את עצמו בתוך המטוס, נתפס בשעת מעשה פעם נוספת כשהתגנב לגלגלי מטוס כדי לתפוס טיסה חינם מיוסטון למיאמי.

ג'פרי גוטירס, בן 26, נעצר ביום שישי האחרון והואשם בהסגת גבול בגין התגנבות לטיסת אמריקן איירליינס. התא הכיל רכיבי היגוי והידראוליים קריטיים שלפי המשטרה העמידו את חייהם של 166 נוסעים ב"סכנה חמורה".

גורמים רשמיים אמרו שגוטירס ניסה את הפעלול המסוכן בניסיון לברוח מהעמדה לדין, הוא עומד בפני אישומים בהסגת גבול בטקסס בגין תקרית ב-12 בינואר. התובעים הגדירו אותו כ"מסיג גבול סידרתי", אחרי שניסה בעבר להתגנב למטוס ב-28 באפריל כך דווח בתקשורת המקומית, בעקבות התקרית ב-28 באפריל, הוא הואשם בהסגת גבול פלילית ושוחרר בערבות, עם הוראה להתרחק מנמלי התעופה.

למרות האזהרה, הוא נעצר על הסגת גבול בשדה התעופה שוב ב-17 במאי. הוא גם נאלץ לענוד אלקטרוני, אך המשטרה טוענת כי גוטירס הסיר את האזיק כדי לנסות לעלות על טיסת אמריקן איירליינס בשבוע שעבר.

דובר נמל התעופה אמר כי גוטירס קפץ מעל גדר אבטחה כדי להיכנס. גוטירס נמצא מתחבא בתוך תא הגלגלים כאשר עובד ערך בדיקה לפני טיסה.

מטוס מיאמי יוסטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד