כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
פונו לבתי החולים

שמונה נפגעו משריפה בדירת מגורים בתל אביב

שמונה דיירים בבניין מגורים בתל אביב פונו הלילה במצב בינוני וקל לבתי החולים איכילוב ווולפסון בחולון לאחר שנפגעו בשריפה שפרצה בבניין

שמונה נפגעו משריפה בדירת מגורים בתל אביב
זירת השריפה בתל אביב צילום: דוברות הצלה

כונני ארגון הצלה הוזעקו הלילה (בין חמישי לשישי) לרחוב אלברט קיוסו בתל אביב בעקבות דיווח על שריפה בבניין מגורים. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לשמונה נפגעים כתוצאה משאיפת עשן, והם פונו במצב בינוני וקל להמשך טיפול בבתי החולים איכילוב וולפסון.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי בשעה 00:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על שריפה בדירה בקומה הראשונה בבניין מגורים בן 4 קומות, ברחוב אלברט קיוסו ביפו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים וולפסון ואיכילוב, 8 נפגעים משאיפת עשן, בהם: 2 במצב בינוני, אישה כבת 56 ואישה כבת 50, ושישה נפגעים במצב קל.

חובשי הצלה שמואל לוינסון ויצחק האואר דיווחו: "הוזנקנו בעקבות דיווח על שריפה בחניה של בנין מגורים, וכתוצאה מהעשן הרב נלכדו דיירי הבניין, בתום פעולות הכיבוי והחילוץ על ידי לוחמי האש, הענקנו יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א טיפול רפואי ראשוני לשמונה נפגעים, מתוכם שניים (כבני 50) במצב בינוני, ושישה במצב קל, לאחר ששאפו עשן, והם פונו בסיוע אמבולנסים של מד"א המאוישים במתנדבי הצלה, להמשך טיפול בבתי החולים איכילוב בתל אביב וולפסון בחולון.

 

שריפה בניין מגורים תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד