כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ביקש מחילה בציוני האדמו"רים

אורח 'חדש - ישן' בחסידות הופיע בעיצומו של הטיש

מיני דרמה בחצר חסידות סלונים עת הופיע אח החסידים המכונה בפי כל 'מתיס שימענ'ס' לאחר שערק מחסידות סלאנים. 'בחדרי חרדים' עם הסיבה והקרע לצד בקשת מחילה בקברי האדמו"רים ה'ברכת אברהם' ו'הנתיבות שלום'

אורח 'חדש - ישן' בחסידות הופיע בעיצומו של הטיש
הרבי מסלונים בעלייה לציון הברכת אברהם השבוע צילום: באדיבות המצלם

אורח חדש-ישן בסלונים: בטיש ההילולא לאדמו"ר בעל ה'ברכת אברהם' מסלונים זצ"ל שנערך בליל שישי בחצר חסידות סלונים בירושלים, נרשמה מיני דרמה  בהופעתו של אורח מפתיע- ר' יצחק מתתיהו וינברג בר' שמעון, המכונה בפי כל 'מתיס שימענ'ס'.

מדובר בלא אחר ממי שנחשב במשך עשרות שנים לאחד מראשי חסידות סלאנים, ומי שכבן דודו של האדמו"ר מסלאנים נמנה על השורה הראשונה בפלג הפורשים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשנים האחרונות, עקב התערבותו של האדמו"ר מסלאנים בסכסוך משפחתי מתוקשר התגלה סכסוך מר בין ר' מתת לבן דודו האדמו"ר והוא נטש בטריקת דלת את חסידות סלאנים.

בשיחות שקיים לאחרונה ר' מתת עם מקורביו, הוא סיפר מאז עזיבתו את סלאנים, עשה לדבריו חשבון נפש ממושך, במהלכו אף עלה לציונים של הרבי בעל ה'ברכת אברהם' ובעל ה'נתיבות שלום' מסלונים זצ"ל לבקשת מחילה, ואף נדב סכומים גדולים למוסדות סלונים.

אמש כאמור, ר' מתת שהינו דמות מוכרת בשתי החסידויות, הופיע לראשונה מזה למעלה מארבעים שנה בטיש בסלונים, והשתתף בטיש כאחד החסידים.

דבר חזרתו לחסידות, עורר סערה בחצר סלונים השומרת על נתק מוחלט עם אנשי חסידות סלאנים, ונמנעת מחיכוכים מול הפלג השני.

חסידות סלונים חסידות סלאנים ברכת אברהם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד