כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"כמו ביציאת מצרים"

שבת ללא חשמל במספר ריכוזים חרדיים

במהלך השבת בתים רבים נותרו ללא חשמל, בין היתר במודיעין עילית ובבני ברק. חברת החשמל טוענת שהיא לא ידעה על התקלה בבני ברק. תושב מודיעין עילית כתב: "רחובות שלמים במודיעין עילית בלי חשמל כבר 36 שעות! איפה הנציגים החרדים?"

שבת ללא חשמל במספר ריכוזים חרדיים
טכנאים צילום: חברת חשמל

את השבת האחרונה העבירו המונים ברחבי הארץ ללא חשמל, ובתוכם אלפים בריכוזים החרדיים. תושבים רבים בבני ברק דיווחו כי על אף הוראת רבני העיר שצוות חברת החשמל יכולים לטפל בתקלה גם בשבת, בתיהם נותרו מנותקים משך שעות רבות.

תושב מודיעין עילית כתב: "רחובות שלמים במודיעין עילית בלי חשמל כבר 36 שעות! איפה הנציגים החרדים?". עוד הוסיף התושב: "הפסקות החשמל פה היו רק פרומו לדבר האמיתי. באמת לא רוצה לחשוב מה יקרה בעת מלחמה. שהשם ירחם עלינו".

תושב מרכז הארץ סיפר בערב שבת: "אנחנו נכנסים עכשיו לשבת במצב הזוי ומטורף. ללא מקלחת, ללא אוכל חם, ללא מקרר, ללא מזגן, אפילו ללא גילוח או גיהוץ חולצה. הרחובות נראים כמו ביציאת מצרים. אנשים, נשים וילדים רצים עם סירים ובקבוקי שתיה למשפחות שזכו בגורל ועדיין יש להם חשמל. אין מילים"

מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר האשום את חברת "נגה", שאחראית על ניהול משק החשמל: "לא אפשרה להפעיל עוד יחידות פחמיות, העבודה איתה - ביורוקרטיה נוראית".

עוד אמרו בחברת החשמל: "לא קיבלנו הנחיה מחברת נגה לקראת היום הזה לעלות לשיא את היחידות הפחמיות ברבין וברוטנברג. רק בסוף היום חברת נגה הודיעה כי יש להפעיל אותן בשיא". בחברת נגה אמרו שאין להם כוונה "להיגרר לנושא מול חברת חשמל".

קרית ספר חברת חשמל מודיעין עלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד