כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חטא על פשע

האמא גנבה בקניון וילדיה עלו באש ברכב

המשטרה באורלנדו עצרה אשה בת 24 לאחר שילדיה התגלו במכונית שעלתה באש בזמן שהיא גנבה מחנות בתוך קניון. ילד אחד סבל מכוויות מדרגה ראשונה

האמא גנבה בקניון וילדיה עלו באש ברכב
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

אישה מפלורידה עומדת בפני שני אישומים פליליים לאחר שהשאירה את שני ילדיה במכונית שעלתה באש בזמן שהיא גנבה מחנות, ילד אחד אושפז עם כוויות מדרגה ראשונה, כך נאמר בבית המשפט.

המשטרה עצרה את אלישיה מור, בת 24 מאורלנדו באשמת הזנחת ילדים בנסיבות מחמירות, לאחר שמכוניתה עלתה באש בזמן שילדיה בפנים, בזמן הזה היא גנבה מחנות בתוך קניון ב-26 במאי, כך על פי דו"ח המעצר שדווח ברשת NBC.

מור השאירה את ילדיה בתוך רכב מסוג לינקולן בסביבות הצהריים באותו יום, בעוד היא נכנסה לחנות לגנוב חפצים. כשיצאה מהחנות ראתה את רכבה "עולה בלהבות" ובתגובה היא "הפילה את הסחורה הגנובה" ונמלטה מהחנות, כך נכתב בתלונה נגדה.

כתוצאה מכך, המכונית "נהרסה לחלוטין" מהאש, נכתב בדו"ח המשטרה. ילד אחד ניסה להימלט מהמכונית, ועוברי אורח בסופו של דבר עזרו לחלץ אותם. הם הובהלו לבית החולים לילדים. ילדה אחת סבלה מ"כוויות ממדרגה ראשונה", כולל בפניה ובאוזניה, כך על פי דו"ח המעצר. גילאי הילדים אינם ידועים.

בדו"ח המעצר נכתב כי סיבת השריפה אינה ידועה, אך צויין כי הזנחת הילדים תרמה לפציעתם של הילדים ו"השריפה התרחשה במהלך ביצוע פשע על ידי מור".

 

אורלנדו גניבה רכב נשרף שריפת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד