כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ומה תגובתו לרזי ברקאי

האם יעקב ברדוגו יטלטל את גל"צ; המפקד שובר שתיקה

מגיש גל"צ רזי ברקאי ממשיך להוביל קו פומבי נגד מפקד התחנה שמונה על ידי שר הביטחון יואב גלנט ומכנה אותו שוב בראיון טלוויזיוני "שלוחו של ברדוגו" ו"שלוחה של המשפחה" | מפקדו התייצב באולפן והגיב בנינוחות לכל הדיווחים, השמועות וההשמצות

האם יעקב ברדוגו יטלטל את גל"צ; המפקד שובר שתיקה
דני זקן/רזי ברקאי צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

מגיש גל"צ רזי ברקאי התארח אמש בתוכנית 'פגוש את העיתונות' ב'ערוץ 12' ושב לתקוף את מ"מ מפקד גלי צה"ל, דני זקן: "דני זקן הוא שליח של ברדוגו, שהוא שליח של 'המשפחה'" (משפחת נתניהו. ק.ע.). אמר למגישים בן כספית ועמית סגל.

אחריו התארח דני זקן שהגיב להשתלחות של ברקאי לא בפעם הראשונה ואמר: "התגובה שלי הייתה חיוך רחב ואפילו גיחוך מהסיבה הפשוטה שמי שבחר בי הוא יואב גלנט, שר הביטחון. כששרי ביטחון אחרים בחרו במפקד גלי צה"ל - לא אמרו מינוי פוליטי. הוא בחר בי כממלא מקום, ולאחר ששמע על הרקע המקצועי שלי ואת החזון שלי לגלי צה"ל. אף אחד לא נותן לי פקודות או הנחיות. אם מישהו מנסה אז הוא כמובן עוצר". 

כשנשאל האם יעקב ברדוגו בדרכו חזרה לתחנה הצבאית. השיב זקן: "אני מתנצל שאני לא יכול להגיד יותר מזה - אסור לי. מה שבית המשפט יורה לי לעשות אני אעשה, זה נמצא בהתדיינות משפטית". 

על החשש בתחנה משינויים, אמר מפקד גל"צ הזמני: "יהיו תכניות דעתנות בגלי צה"ל - ימין ושמאל. התחנה היא של כולם. יש מי שחושב שהיא שייכת לצד מסויים - היא לא. היא תמשיך להיות כזו, עיתונות ובועטת". על הקוד האתי המתגבש אמר: "אני מביא קוד אתי שיחייב את כולם. כל מגיש שיבוא לתכנית דעתנות יעמוד גם בקוד האתי של הדעתנות".

ברדוגו משדר בגל"צ בגלגול הקודם.

המגיש בן כספית ציין כי ברדוגו הינו יועץ פוליטי של ראש הממשלה ומנהל מטעמו משאים ומתנים. על כך השיב זקן ואמר: "ברדוגו הוא אישיות תקשורתית חזקה מאוד מובילה - אין על כך מחלוקת. הוא משמש קול. אני לא מסכים עם הטענה הכאילו עובדתית שהוא יהיה הדעתן שלי בגלי צה"ל. האישיות שלו משמשת קול להרבה אנשים שמרגישים שאין להם את הקול הזה באופן כללי".

נזכיר כי בימים האחרונים התבטא המגיש הוותיק רזי ברקאי שכבר פרש לגמלאות וחזר לגל"צ לתוכנית חד שבועית נגד הקוד האתי שמגבש מ"מ מפקד התחנה דני זקן שלטענתו גם מתכוון להחזיר לתחנה את יעקב ברדוגו פרשן 'ערוץ 14', 'גלי ישראל' ו'ישראל היום', שגם דווח לאחרונה כי הוא מייעץ לראש הממשלה בנימין נתניהו בעניינים פוליטיים פותר עבורו משברים. ברקאי הודיע בראיון לברוך קרא ב'ערוץ 13': "אם איאלץ לחתום על הקוד האתי החדש בגל"צ המונע משדרי אקטואליה להביע דעות - אעזוב את התחנה בעוד כארבעה שבועות. מפקד התחנה הוא שלוחו של ברדוגו".

יעקב ברדוגו גלי צה"ל גלצ גל"צ רזי ברקאי דני זקן פגוש את העיתונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד