כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"איחולי מוות"

"תקפו אותי": רוטמן עם גרסתו לתקרית המגפון

יו"ר ועדת החוקה התייחס לאירוע שליפת המגפון מידי מפגינה ואמר: "קבוצה קטנה של מפגינים אלימים התקיפה אותי ואת אשתי". רוטמן הוסיף: "לקחתי למפגינה את המגפון שהיא דחפה לי לאוזן בלי לגעת בה כמובן"

"תקפו אותי": רוטמן עם גרסתו לתקרית המגפון
ח"כ שמחה רוטמן בוועדת החוקה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר ועדת החוקה חה"כ שמחה רוטמן התייחס הבוקר (ראשון) לאירוע שליפת המגפון מידי מפגינה שמחתה באוזנו נגד הרפורמה המשפטית בניו יורק ואמר "קבוצה קטנה של מפגינים אלימים התקיפה אותי ואת אשתי כשהלכנו בשעת לילה מאוחרת בניו-יורק, לקחתי למפגינה את המגפון שהיא דחפה לי לאוזן".

רוטמן כתב בפייסבוק: "מאירועי ליל שישי בניו יורק: קבוצה קטנה של מפגינים אלימים התקיפה אותי ואת אשתי כשהלכנו בשעת לילה מאוחרת בניו-יורק. הם חסמו לנו את הדרך, דרכו לאישתי חנה על הרגל וקיללו, לרבות איחולי מוות.

המאבטחים הזמינו משטרה, תיארנו להם איפה אנחנו, והמשכנו ללכת, כשאנחנו מתעלמים מהמפגינים. באיזשהו שלב המפגינים הבינו שאנחנו לא מתרגשים מהם, ואז הם הצמידו לנו לאוזן מגפון (תקיפה לכל דבר) וצעקו.

גם אני וגם המאבטחים אמרנו להם שוב ושוב להפסיק ולהתרחק והם המשיכו. אחרי כל האזהרות, לקחתי למפגינה את המגפון שהיא דחפה לי לאוזן בלי לגעת בה כמובן. לאחר כחצי בלוק הגענו למקום שיכולנו להיכנס אליו ולהמתין למשטרה.

המשטרה ליוותה אותי למלון, והאירוע נגמר".

רוטמן הוסיף: "בשולי הדברים, אך בכלל לא בשולי חשיבותם. במהלך השבת, וגם בביקור ביום חמישי, הקהילה היהודית כאן קיבלה אותי בשמחה רבה. בכבוד ובהערכה. יש תמיכה רבה ועידוד בקידום הרפורמה, אבל אפילו המעט שלא מסכימים, באו וכיבדו.

התוקפים האלימים הגיעו מישראל. כמו שבישראל הם מייצגים קבוצה קטנה ואלימה, כך גם כאן. מותר להפגין, אסור לתקוף פיזית ולהטריד חברי כנסת.

העובדה שיאיר לפיד ובני גנץ לא מגנים את המתקפות האלימות על חברי כנסת, ואפילו מעודדים אותם, מעידים יותר מכל דבר אחר שהם הפכו להיות אופוזיציה למדינה. נתראה עוד מעט בצעדה לרגל 75 שנות עצמאות לישראל כאן בניו יורק", סיים רוטמן.

שמחה רוטמן מפגינים הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד