כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בהלה בבירה

קול נפץ עז נשמע בוושינגטון ועורר חששות

תושבים בוושינגטון שמעו קול נפץ עז וחששו שמדובר בפיצוץ. בארה"ב דווח כי זה היה בום על קולי ממטוסי קרב שהוקפצו בשל חשש לחדירה למרחב האווירי ע"י מטוס ססנה שלא הגיב בקשר

קול נפץ עז נשמע בוושינגטון ועורר חששות
מטוס ססנה צילום: wikipedia

בהלה גדולה אתמול בלילה בוושינגטון, קול נפץ אדיר נשמע ברחבי עיר הבירה וגם באזורים סמוכים במרילנד ובווירג'יניה. בהמשך דווח כי מדובר בבום על-קולי ממטוסי קרב שהוקפצו לאוויר בגלל מטוס מסוג ססנה שחדר למרחב האווירי של עיר הבירה ולא הזדהה.

הבום הקולי היה קשור לססנה שהתרסק בווירג'יניה, כך אמרו שלושה אנשים עם ידע על המצב ל'וושינגטון פוסט'. VO אמרו כי טיייס הססנה לא הגיב מה שגרם למטוסים הצבאיים לטוס לעברו.

הצליל החזק והנפץ הבהיל את התושבים ברחבי המחוז, ובמרילנד ובווירג'יניה בסביבות השעה 15:10 שעון מקומי, במשך כמעט שעה לא היה ברור מה גרם לרעש. אנשים מאזורים רחוקים כמו ספרינגפילד, דיווחו ששמעו את הבום וחשו את הרעידות הנלוות שהרעידו בתים והשאירו אנשים מחפשים את מקור הרעש.

מינהל התעופה הפדרלי מסר בהצהרה כי מטוס ססנה התרסק ליד מונטבלו, וושינגטון, בסביבות השעה 15:30 ביום ראשון. המטוס טס באמצעות טייס אוטומטי, והתרסק במונטבלו שבוויריג'יניה. בארה"ב דווח כי מטוסי הקרב לא גרמו להתרסקות הססנה, ונכון לאתמול לא ידוע אם יש הרוגים בהתרסקות. 

 

 

 

ארה''ב מטוסי קרב בום וושינגטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד