כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
וזה ההסבר שלו

יותם זמרי על ההתנצלות של אנג'ל: "לא קונה"

איש התקשורת יותם זמרי התייחס להתנצלות של מאפיית אנג'ל ואמר: "אני לא קונה את זה. זאת לא התנצלות, זאת כניעה - אבל הציבור החרדי צריך לשקול עכשיו מבחינת זה שיש עובדים שמתפרנסים מזה" | צפו בדבריו

יותם זמרי על ההתנצלות של אנג'ל: "לא קונה"
יותם זמרי צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

איש התקשורת יותם זמרי מתייחס להתנצלות של ראשי מאפיית אנג'ל, ירון אנג'ל ועומר בר לב בבית משפחת מרן ראש הישיבה זצ"ל בבני ברק ואומר כי הוא לא מתרגש מההתנצלות הזאת שלטעמו היתה מאולצת בגלל ההפסדים ולא מעומק הלב.

בפאנל 'הפטריוטים' ב'ערוץ 14' אמר זמרי: "אני לא קונה את זה. זאת לא התנצלות, התנצלות אמיתית מגיעה מהלב אחרי דקה. פגעתי באנשים... יכולתם להתנצל כשהרב עוד היה בחיים. זאת כניעה. אם הם לא היו בצרות רציניות, לא היתה מגיעה ההתנצלות הזאת, אם אנג'ל היו ממשיכים להרוויח לא היתה מגיעה ההתנצלות הזאת". 

עם זאת המליץ: "אבל הציבור החרדי צריך לשקול עכשיו מבחינת זה שיש עובדים שמתפרנסים מזה, משפחות פשוטות שרוצות לחיות וצריך לשקול את זה".

כזכור אתמול (ראשון) בשעות הצהריים הגיעו מנכ"ל מאפיית אנג'ל ירון אנג'ל יחד עם יו"ר הדירקטוריון עומר בר לב שהפגין בסמיכות לבית מרן ראש הישיבה לפני חודש ימים וגרם לסערה ולחרם הצרכני התנצל בעל פה ובכתב בפני בנו ואחיו של מרן הגרי"ג אדלשטיין זצ"ל.

זמן קצר לאחר שיצא מהבית פרסם בר לב את דבר ההתנצלות בדף הפייסבוק שלו וכתב בין הייתר: "במכתב אינני מתעלם מהאירועים כמו גם איני מתעלם מהפייק ניוז שהופץ סביבם ולמה שהתחולל עקב כך ועל כך אני מצטער".

 

יותם זמרי ירון אנג'ל מאפיית אנג'ל עמר בר לב התנצלות ערוץ 14 הפטריוטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד