כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מחפש על מה לצייץ

מי המביך? לפיד תקף את השר על "תנועה גסה"

השר עמיחי שיקלי שצעד בניו יורק תועד מגיב למוחים נגדו בתנועת "תחייכו". לפי ראש האופוזיציה יאיר לפיד מדובר בתנועה גסה מול המצלמות שעושה לישראל בושות בעולם

מי המביך? לפיד תקף את השר על "תנועה גסה"
יאיר לפיד/עמיחי שיקלי צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90/מתוך טוויטר

"יו"ר ועדת החוקה חוטף באלימות מגאפון למפגינה, משקר ומסית נגד המפגינים, שר התפוצות עושה תנועות גסות מול המצלמות, הממשלה הזו לא מפסיקה לעשות לנו בושות בעולם. הם לא ראויים להיות נציגי ציבור. הם לא ראויים לייצג את ישראל" כך צייץ הלילה יו"ר האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד.

לציוץ הוסיף לפיד תמונה של שר התפוצות עמיחי שיקלי "עושה פרצוף" לאחד המפגינים נגדו במהלך צעדת התמיכה בישראל בשדרה החמישית בניו יורק אותה פירש לפיד כ"תנועות גסות מול המצלמות".

תגובות רבות מימין לעגו ללפיד, בהם בלטה תגובתו של השר שיקלי עצמו שהסביר את פשר 'התנועה' והסצנה: "הפרשנות מעידה בעיקר על הפרשן. סימנתי לאיש שצעק מולי לחייך. יש לנו מדינה מדהימה שחוגגת 75 ומותר לחגוג ולשמוח".

גם טוביה סמוטריץ', אח של שר האוצר, הגיב לראש האופוזיציה וכתב: "יא חתיכת פייק חלול, שקלי עושה סימן של חיוך, תסתכל ותראה שהוא מחזיק דגלון בין האגודל לאצבע של יד שמאל. מה יש לך, טיפת אחריות, אתה ראש האופוזיציה לעזאזל!", הטיח סמוטריץ' האח שפעיל מאוד ברשת הטוויטר.

גולש נוסף מבין רבים בשם אילן סיטבון הגיב: "שקרן נוכל מסית אם יקרה משהו זה יהיה על הידיים שלך ידוע שאתה שונא אדם בלי קווים אדומים נרקסיסט".

יאיר לפיד עמיחי שיקלי תנועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד