י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סובלת מנכות צמיתה

המוכרת נפלה מסולם וזה סכום הפיצוי

מוכרת ברשת אופנה מפורסמת שנפלה במהלך עבודתה מסולם, פוצתה בעשרות אלפי שקלים מביטוח לאומי וכן מחברת הביטוח שמבטחת את הרשת

המוכרת נפלה מסולם וזה סכום הפיצוי
אילוסטרציה צילום: unsplash

מוכרת בת 25 תושבת אשדוד העובדת ברשת אופנה מפורסמת נפצעה בנפילה מסולם לפני כשנתיים וחצי כאשר התבקשה המוכרת להחליף בובה בחלון הראווה של החנות. היא עשתה כמצווה עליה. אך כאשר התמקמה על שלבי הסולם העליונים, איבד הסולם את אחיזתו, והיא נפלה ממרומיו אל רצפת החנות. במהלך נפילתה הסתבכה רגלה השמאלית בשלבי הסולם והתעקמה. הצעירה ניסתה לקום מהרצפה, אך כאב משתק אחז ברגלה. מתפתלת מכאבים, הובהלה העובדת לבדיקות בקופת החולים, שם נמצא, כי היא סובלת מחבלה סיבובית בברך ומפגיעה במניסקוס.

הצעירה פנתה לעורכי הדין דביר שמעיה ומיכאל מירל, ממשרד עורכי הדין שמעיה-מירל באשדוד, שהגישו בשמה תביעה למוסד לביטוח לאומי (המל"ל) על מנת שיכיר באירוע כתאונת עבודה.

בתביעה נטען, כי מאז התאונה סובלת הצעירה מכאבים עזים ברגלה ומהגבלה בטווח התנועה. כמו כן, היא מתקשה בהליכה ממושכת ובעלייה במדרגות וסובלת מחוסר יציבות של הברך. עוד נטען, כי היא ביצעה טיפולי פיזיותרפיה רבים, אך אלה לא שיפרו את מצבה.

עורכי הדין. צילום: אבי רוקח.

עוד טענו עוה"ד שמעיה ומירל, כי מאז התאונה העובדת לא שבה לעבודתה ברשת האופנה, וכעת, בשל מגבלותיה, היא עובדת כמזכירה בשכר הרבה יותר נמוך.

לאחרונה, קיבל המוסד לביטוח לאומי את בקשת עורכי הדין של העובדת והכיר במקרה כתאונת עבודה. ועדה רפואית, שבדקה את העובדת, קבעה, כי היא סובלת מנכות צמיתה בשיעור נמוך, והיא זכתה לגמלה חד פעמית בסך 30 אלף שקלים.

בנוסף, מו"מ מהיר מול חברת הביטוח המבטחת את חנויות רשת האופנה, נשא פרי, ובסיומו זכתה העובדת בפיצוי נוסף בסך עשרות אלפי שקלים.

לדברי עוה"ד שמעיה ומירל, להכרה באירוע כתאונת עבודה קיימת משמעות רבה, משום שבמקרה והאישה תסבול בעתיד מהחמרה במצבה, היא תוכל לפנות למוסד לביטוח לאומי, ולדרוש להכיר בהחמרה זו כחלק מתאונת העבודה אותה עברה – וכך היא עשויה לזכות לגמלות נוספות גם בעתיד.

נפילה מסולם פיצוי כספי תביעת פיצויים תשלום פיצויים מוכרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד