כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הראיון שהפך לעימות

סוער בשידור: "אתה האחרון שיקרא לי שקרן"

עוד ראיון עם שמחה רוטמן הפך לעימות מול המגיש ב'ערוץ 12' שיצא מכליו לאחר שהמרואיין כינה אותו "שקרן" | הראיון הסתיים בצורה לא נעימה בכלל כאשר המגיש מטיח ברוטמן: "אתה האחרון שתקרא לי שקרן"

סוער בשידור: "אתה האחרון שיקרא לי שקרן"
עודד בן עמי/שמחה רוטמן צילום: צילום מסך/אבשלום ששוני, פלאש 90

יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן הינו מרואיין מבוקש ביממה האחרונה לאור התיעוד יוצא הדופן שבו הוא נראה בליל שבת חוטף מגאפון מידיה של מפגינה שצרחה לתוך אוזנו במחאה נגד הרפורמה המשפטית.

הראיון שקיים רוטמן עם המגיש עודד בן עמי ב'ערוץ 12' היה יוצא דופן, לאחר שהשניים נקלעו לעימות בשידור חי בלהט הדברים כשבן עמי מוצא עצמו מכונה כ"שקרן" על ידי המרואיין שגם כך לא אהוב בתקשורת ובמעוזי השמאל. 

"עד כמה שאני יודע, זו הפעם הראשונה שנבחר ציבור מפעיל כוח פיזי על מפגין", אמר בן עמי לח"כ רוטמן שהגיב: "אתה יודע שמה שאתה אומר זה לא נכון וזה בסדר כי אנחנו רגילים לעולם השקר שאתם חיים בתוכו". בן עמי זעם ורגז על הדברים: "לא. אדוני היקר אתה לא תקרא לי שקרן עם כל הכבוד בשום פנים ואופן".

"אל תכנה אותי בכינויים, תקפיד בכבודי כמו שאני מקפיד בכבודך", הוסיף עודד בן עמי. ורוטמן המשיך להצליף: "אתה וחבריך בתקשורת ובפוליטיקה שכבר תפסתם צד, העובדה שאתם מנרמלים אלימות כנגד עובדי הציבור. העובדה שאתם  סבורים שההתנהלות וגם שותפך לדרך יאיר לפיד החליטו שמה שקרה באוניברסיטת תל אביב זה אירוע נורמלי, העובדה שמנרמלים אלימות כנגד עובדי ציבור, אני לא אנרמל אלימות ואגן על עצמי".

לסיום הראיון הטיח בן עמי בחבר הכנסת שמחה רוטמן: "האחרון שילמד מה אני והאחרון שיאמר לי שאני שקרן זה יהיה אתה, כל טוב לך". כך ב'ערוץ 12'.

שמחה רוטמן עודד בן עמי ערוץ 12 עימות טלוויזיוני עימות בשידור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 63 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד