כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שווייץ עם כל הפלוסים

מעין עולם הבא: החופשה הכי מפנקת שנראתה במגזר החרדי

בלב עיירה ציורית בשווייץ הקסומה, עם מעדני שף ותוכנייה עשירה - החופשה השנתית של 'תור פלוס' ממשיכה להציב את הסטנדרט הגבוה ביותר בתחום החופשות הכשרות למהדרין • החל מ-590 CHF לזוג ללילה - הטבה מיוחדת למזמינים בימים אלו

מעין עולם הבא: החופשה הכי מפנקת שנראתה במגזר החרדי
טירה שהוסבה למלון צילום: מתוך אתר החברה

יש שווייץ ויש שווייץ עם 'תור פלוס': גם השנה, חברת התיירות המובילה במגזר החרדי והדתי יוצאת למסע נופש בבין הזמנים אב, בין הריה הקסומות של שוויץ. חופשה שכולה פסטורליות ציורית, נופים ירוקים, רוגע ושלווה וכמובן, אוכל גורמה ותוכנייה מגוונת ומרתקת לכל המשפחה, כך שתוכלו להרגיש במוחש את הנאמר "מעין עולם הבא"....

מהרו להזמין את חופשת בין הזמנים שלכם ותהנו מחווייה בלתי נשכחת>>


שוויץ הקסומה • מתוך אתר החברה

היעד החלומי ממוקם בעיירת Pontresina (פוֹנטרֶסִינָה) באזור סנט מוריץ' המפורסם, במלון הפאר Schloss Hotel (שלוס) אשר שימש בעברו כטירה. פונטרסינה שוכנת בגובה 1,805 מטר באחד מעמקיה של אנגאדין וניתן לבקר בה בשתי הפסגות המפורסמות ביותר של האנגדין: Piz Palü ו-Piz Bernina. האחרון, בגובה 4,049 מ', הוא הפסגה הגבוהה ביותר באלפים המזרחיים.

בעיירה שוררת אווירה של שקט ושלווה, לצד אטרקציות מלהיבות המעניקות גוון של אקסטרים לטיול, כגון כפר טיפוס הרים מעורר השראה ורכבת הרים פופולרית. כל זאת כשברקע קסם הבתים המסורתיים של אנגאדין ואלגנטיות שובה לב של מלונות האזור.

הכפר הפסטורלי נמצא בקרבה לאתרי תיירות רבים המציעים אפשרויות בילוי רבות ומגוונות והוא מהווה נקודת מוצא נפלאה לטיולים מרתקים המשלבים טבע ונוף.

בימי בין הזמנים יתארח ב Schloss Hotel מרן הגאב"ד הגאון הגדול רבי אשר וייס שליט"א ואורחי המלון יהנו מאור תורתו.



כל הפלוסים בחופשה שלכם

תור פלוס משדרגת עבורכם את הטיול כמו שרק היא יודעת. בחדר האוכל תהנו ממעדני גורמה יוצאי דופן ומטעמים עשירים אשר יותירו בכם זיכרון נעים וטעים. ארוחות המלון כשרות למהדרין בהשגחתו של הרב פנחס לייבוש פדווא והאירוח הינו על בסיס חצי פנסיון בימות החול ופנסיון מלא בשבתות.

גם התוכנייה במלון מציעה מבחר פעילויות לכל המשפחה: החזן העולמי יצחק מאיר הלפגוט יתארח במלון וינעים את שהותכם עם מופעי חזנות עוצרי נשימה ותפילות חגיגיות. כמו כן יתקיימו מגוון פעילויות מרתקות לילדים.

תור פלוס מציעה עבורכם חבילה עם אופציה לטיולים מטעם החברה, בה תהנו מביקורים באתרי התיירות המובילים באזור זה, עם ליווי והדרכה וארוחות מפנקות וכשרות למהדרין, שיהפכו את הטיול לחווייה בלתי נשכחת.

גם אם בחרתם בחבילה הבסיסית, ללא הטיולים, תקבלו מתנה מיוחדת - כרטיס PASS חופשי במתנה בשווי 280 אירו, המקנה נסיעה חופשית בכל אמצעי התחבורה הציבוריים וכן כניסה לאתרים אטרקטיביים באזור אנגדין.

וישנה גם הטבה מיוחדת לזריזין המקדימין. גולשי האתר אשר יזמינו את חופשת הקיץ כבר בימים אלו, יזכו להנחה של 100 יורו על ההזמנה!

מהרו להזמין את חופשת בין הזמנים שלכם ותהנו מחווייה בלתי נשכחת>>

שוויץ תור פלוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד