כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
עמוד המוסר

בזכות שלושת אבות: מסע התורה של מרן המשגיח הגר"ב פינקל

מרן המשגיח שליט"א יחתום על 'שטר הנחת', לאחר שיפקדו את ציוניהם הקדושים של שלושת האבות הרוחניים של עולם התורה: מרן הגר"ח מוולוז'ין, מרן החפץ חיים ומרן המשגיח רבי ירוחם ממיר זצוק"ל • דמעות יישפכו כמים, ושמות התורמים יוזכרו בפרטות בזה אחר זה • איך מצטרפים?

בזכות שלושת אבות: מסע התורה של מרן המשגיח הגר"ב פינקל
הגר"ב פינקל צילום: קופת העיר

ביום שלישי הקרוב, י"ז בסיוון, יצא מרן המשגיח דישיבת מיר, הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א, ל'מסע התורה' בשלושת הציונים הקדושים בבלארוס – רוסיה הלבנה.

במהלך המסע יפקוד הגר"ב פינקל שליט"א את ציונו של אבי עולם הישיבות רבינו בעל 'נפש החיים' הגר"ח מוולוז'ין זללה"ה, מרן קודש הקודשים רבינו החפץ חיים זצלה"ה, עמוד ההלכה, ובהמשך יגיע לעיר אבותיו, מיר, שם יפקוד את ציונו של מרן המשגיח רבי ירוחם ממיר, עמוד המוסר.

לקבלת "שטר הצלחת הילדים" בחתימת מרן המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א, לחצו כאן >>>

שלושת הצדיקים הללו, הם אשר יצקו את יסודותיו האיתנים של עולם הישיבות כפי שהוא קיים כיום. הם העמידו תלמידים הרבה, וכל ראשי הישיבות והמשגיחים בדורנו, הם תלמידי תלמידיהם, ומהם שאבו את הבסיס הרעיוני, הרוחני והאידיאולוגי עליו מושתת עולם הישיבות.

שם בציוני הקדושים הללו, שזכותם מאירה את העולם כולו בכח ריבוי התורה שגרמו לדורי דורות, שם יעמוד מרן המשגיח שליט"א, וייתן את קולו בבכי של תפילה וזעקה מעומק הלב, סכר הדמעות ייפתח, ומרן המשגיח הידוע בתפילותיו הנרגשות ובלבו הרחום והגדוש באהבת ישראל עצומה, יעתיר בזעקה ובתחינה מעמקי לבבו, להצלחת עם ישראל, למען דור העתיד שלנו, שיזכו התלמידים להצליח בלימודם, ושיזכו ההורים לרוות נחת מילדיהם.
בציון מרנא רבנו חיים מוולוז'ין זיע"א יעתיר מרן המשגיח על הצלחת הילדים שיצליחו וידעו את כל התורה כולה בהבנה ובעמקות.

בציון מרנא רבנו החפץ חיים זיע"א יעתיר הגר"ב פינקל שליט"א, על הצלחת הילדים שיקיימו את כל מצוות ד' בדקדוק ובשלמות, תוך דקדוק הלכה על קוצו של יוד.

ובציון מרנא רבנו ירוחם ממיר זיע"א ביום ההילולא י"ח סיון, יעתיר מרן המשגיח שליט"א, על הצלחת הילדים שיצליחו במוסר, יראת שמים ומידות טובות.

לצד התפילות הנרגשות, ינקוט מרן המשגיח שליט"א גם במעשים בפועל. הוא יקח בידו 'שטר נחת', וימלא את פרטיהם של התורמים ל'קופת העיר', ולאחר מכן יחתום, משמם של גדולי עולם שאת קבריהם הוא פוקד, שהתורמים להחזקת תלמידי החכמים הלומדים בעולם הישיבות, התורמים להחזקת משפחות עניות שמשלחות את ילידיהן לישיבות הקדושות – יזכו לרוות מהילדים שלהם עצמם רוב נחת!

הם יזכו לראות את הילדים שלהם גדלים בתורה, צומחים ברוחניות, מקפידים על קיום המצוות בדקדוק ההלכה, מתוך שמחה והרחבת הדעת.

מרן המשגיח יחתום בידיו הטהורות על השטר, ולאחריו על עוד שטר ועוד שטר. הוא לא יתעייף ולא יפסיק לחתום ולהשפיע שפע של ברכה והצלחה ברוחניות ובגשמיות, עד שכל אחד ואחד מהתורמים יזכה שיעלה שמו לזיכרון על גבי השטר, בחתימת יד, עם לב מלא דמעות של תפילה, ועיניים נשואות למרום בתחינה שאין לה סוף.

לקבלת "שטר הצלחת הילדים" בחתימת מרן המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א, לחצו כאן >>>

רבי בנימין פינקל קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד