י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מבחר גדול של מסלולים

בוגרי איזו אוניברסיטה הם המבוקשים ביותר בשוק העבודה?

הכירו את תוכנית "מובילים" מבית אוניברסיטת תל אביב - תוכנית הבוטיק הטובה בישראל לבוגרי ולבוגרות החינוך החרדי • בקרוב יתקיים יום פתוח לתואר שני ב-ZOOM על מנת שתוכלו להתרשם מקרוב מהמבחר הגדול של המסלולים ומהמקצועיות 

בוגרי איזו אוניברסיטה הם המבוקשים ביותר בשוק העבודה?
חרדים באוניברסיטת תל אביב צילום: ליאן כהן

אם יש לך תואר ראשון כנראה שיש לך גם את ההבנה והערכה למשמעות של התעודה שבידך ואת מעמד המוסד האקדמי בו למדת. ההבדלים בין המוסדות בוודאי מוכרים לך מניסיון אישי כשהנושא עולה בראיונות עבודה. ולכן אם יש לך כעת רצון להתקדם בקריירה ובחיים ונשקלת אצלך האופציה לגשת ללימודי תואר שני, מומלץ לוודא את הבחירה אך ורק במוסד האקדמי שיפתח לך דלתות בשוק העבודה.

וזה בדיוק המקום להציג את אוניברסיטת תל אביב, זו שהוכרה זה מכבר כמוסד אקדמי מוביל בארץ ובעולם. בוגריה מבוקשים מאוד על ידי מעסיקים בכל הענפים, והם תופסים תפקידי ניהול בכירים בתנאי השכר הגבוהים ביותר.

האוניברסיטה מציעה מגוון תכניות לתואר שני המיועדות לאנשים עובדים, אותן ניתן לשלב בקלות עם העבודה. חלק מהתוכניות נמשכות שנה או שנתיים, כמו גם אפשרויות היברידיות זמינות לאלו המעדיפים שילוב של למידה מקוונת ולמידה אישית.

מאחר שגדלת על ערכי החינוך החרדי, מעמידה אוניברסיטת תל-אביב במיוחד לרשותך את תוכנית "מובילים" - תוכנית הבוטיק הטובה בישראל לבוגרי ולבוגרות החינוך החרדי. התוכנית מעניקה תמיכה אקדמית, סיוע רגשי, תמיכה כלכלית ומלגות, ויוצרת קהילה תומכת לסטודנטיות ולסטודנטים בעלי ערכים תרבותיים וחברתיים מיוחדים. חלק ממשתתפי תוכנית "מובילים" המתאימים, זוכים למלגות מיוחדות ובוגריה נהנים גם מסיוע בהשמה בעבודה.

להרשמה עכשיו ליום הפתוח לתואר שני ב-ZOOM>>>

גליה גבעולי, מנהלת התוכנית, מדגישה את חשיבות התמיכה האישית במהלך הלימודים. "אנו מספקים שיעורי עזר וצורות אחרות של תמיכה כדי לסייע לסטודנטים להצליח בלימודים, ומציעים סיוע בכתיבת עבודות למי שבוחר במסלול לימודים הכולל עבודת גמר".

גבעולי מוסיפה: "לאחר שנים בודדות של פעילות תוכנית "מובילים", ניתן לראות היום ברחבי הקמפוס של אוניברסיטת תל אביב סטודנטים חרדים, בעלי מוטיבציה שעושים חיל בלימודים ובקריירה המפותחת שלהם וקוצרים פירות בעמלם. ביניהם ניתן למנות מצטייני רקטור ומצטייני דיקאן במגוון הפקולטות השונות".

יצוין כי בזכות התמיכה המקיפה והפרטנית לה זוכים הסטודנטים החרדיים, שיעורי הנשירה של המשתתפים בתוכנית עומד על קרוב לאפס.

אז אם גם לך יש רצון להתקדם בקריירה, לקדם את מעמדך בשוק העבודה, להשתלב בתפקידים בכירים במשק ולהגדיל את רמת השכר, זה הזמן ללמוד על התוכניות וההזדמנויות הייחודיות העומדות בפניך. חשוב לציין כי בוגרות ובוגרי תואר ראשון אינם נדרשים, במרבית התחומים והתוכניות, לעבור מבחן באנגלית לצורך קבלה ללימודי תואר שני. כמו-כן, הלומדים לתואר שני יכולים ללמוד תואר שני מחקרי ולהתקדם לעבר דוקטורט.

בקיצור, בואו ננצל את היתרונות של תוכנית "מובילים" הייחודיים בלעדית לבוגרי ולבוגרות החינוך החרדי והשתתפו עמנו ביום פתוח ב-ZOOM ללימודי תואר שני באוניברסיטת תל אביב.  

יום הפתוח ב-ZOOM ייערך ביום שלישי ח' בתמוז תשפ"ג, 27 ביוני 2023 בשעה 20:00.

להרשמה עכשיו ליום הפתוח לתואר שני ב-ZOOM>>>

אוניברסיטת תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד